Pregled bibliografske jedinice broj: 404117
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih koncepcija // XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka / Predrag, Novak (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo, 2009. str. 317-317 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 404117 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničko razumijevanje temeljnih kemijskih
koncepcija
(Students' understading of the basic chemical
concepts)
Autori
Mrvoš-Sermek, Draginja ; Tašner, Marina ; Radanović, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera : Knjiga sažetaka
/ Predrag, Novak - Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI) ; Hrvatsko kemijsko drustvo, 2009, 317-317
ISBN
978-953-6894-38-3
Skup
XXI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 19.04.2009. - 22.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poučavanje kemije ; kemijski koncepti
(chemical education ; chemical concepts)
Sažetak
Testirano je konceptualno razumijevanje temeljnih pojmova u kemiji, neophodnih za interdisciplinarno razumijevanje prirodnih procesa, u nastavi kemije i biologije. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku osnovnoškolske, srednjoškolske, studentske i nastavničke populacije. Korištena je klasična metoda testa i on-line sustav Ampyx. Dobiveni rezultati bit će korišteni pri izradi testa razvijenosti koncepata tvari (TRKT) za uzrast od 12-18 godina i razvoj kurikuluma nastavnih predmeta kemija i biologija u okviru projekta MZOS(119-0091361- 1081 ; 119-0091361-1223).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb