Pregled bibliografske jedinice broj: 403077
Izrada kriterija vrednovanja projekata i plakata
Izrada kriterija vrednovanja projekata i plakata // Državni stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća
Jezerčica, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 403077 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada kriterija vrednovanja projekata i plakata
(Development of criteria of evaluation of projects and posters)
Autori
Mrvoš-Sermek, Draginja ; Radanović, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
Državni stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća
Mjesto i datum
Jezerčica, Hrvatska, 16.02.2009. - 18.02.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
poster; kriterij vrednovanja
(poster; evaluation criteria)
Sažetak
Poznavanje temelja dokimologije uz najbolje opise, primjere i sugestije razrada kriterija vrednovanja pojedinih postignuća ostaje nedostatna bez vježbe, usaglašavanja i 'brušenja' vještine postavljanja kriterija vrednovanja pojedinih postignuća. Prezentacija na posteru različitih sadržaja veoma je raširena u školskoj praksi. Moći kategorizirati vrste postera prema tematici i razraditi kriterije vrednovanja pojedinih prikaza, s naglaskom na sadržajnu komponentu (istraživački, učenički-mini projekt, zadaća projektnog tipa, školski projekt ili projekt korisno društvenog djelovanja i učenja...) cilj je predavanja i radionice. Uz poznate elemente koji veoma često izostaju na posterima koji vise u školskim prostorima (o.a. iz osobnog iskustva) želja je autora ukazati na nedostatke, sugerirati boljitak pri izradi tog vida prezentacije i projekata prezentiranih njima. Najveći naglasak bit će dan na zadaću projektnog tipa kao metodičke preporuke uz više primjera, te radioničku razradu kriterija vrednovanja u užoj i proširenoj skali elemenata .
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb