Pregled bibliografske jedinice broj: 402656
Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina
Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina, 2008., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 402656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u
populaciji učenika od 10 – 12 godina
(Examination of development concepts matter in
student population aged 10 -12 years)
Autori
Vranić, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
19.12
Godina
2008
Stranica
15
Mentor
Mrvoš-Sermek, Draginja
Ključne riječi
nastava prirode ; osmoza i difuzija ; nastava kemije ; učenički predkoncepti
(teaching of nature ; osmosis and diffusion ; teaching chemistry ; students' misconcept)
Sažetak
Cilj rada je potaknuti budućeg nastavnika kemije na individualno istraživanje poučavanja kemije u integriranom okružju prirodoslovnih predmeta. U Hrvatskoj, do sada, nisu provedena sistematska istraživanja konceptualnog razumijevanja temeljnih pojmova u kemiji i spoznaja (predkoncepata) s kojima učenici ulaze u program predmetne nastave kemije. Rad daje pregled koncepata kemije u nastavi Prirode (kemijska tvar, difuzija, osmoza, kapilarnost, transpiracija, kisele kiše, atmosfera, ozonske rupe) ; način obrade istih u postojećim udžbenicima Prirode ; smjernice za ispravljanje netočnih navoda (znanstveno utemeljeno obrazloženje) ; prijedlog testa za provjeru konceptualnog razumijevanja navedenih pojmova kod učenika od 10-12 godina ; pregled korelacija bioloških sadržaja u nastavnom programu kemije i obrnuto za osnovnu školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
Napomena
Navedeni rad metodički je dio diplomskog rada
"Izučavanje reakcije hesperetina i rutenija(III)
spektrofotometrijskom metodom" (voditelj: doc. dr.
sc. Vlasta Vojković)
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Draginja Mrvoš-Sermek
(mentor)