Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 402656

Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina


Vranić, Krunoslav
Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina, 2008., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 402656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina
(Examination of development concepts matter in student population aged 10 -12 years)

Autori
Vranić, Krunoslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
19.12

Godina
2008

Stranica
15

Mentor
Mrvoš-Sermek, Draginja

Ključne riječi
nastava prirode ; osmoza i difuzija ; nastava kemije ; učenički predkoncepti
(teaching of nature ; osmosis and diffusion ; teaching chemistry ; students' misconcept)

Sažetak
Cilj rada je potaknuti budućeg nastavnika kemije na individualno istraživanje poučavanja kemije u integriranom okružju prirodoslovnih predmeta. U Hrvatskoj, do sada, nisu provedena sistematska istraživanja konceptualnog razumijevanja temeljnih pojmova u kemiji i spoznaja (predkoncepata) s kojima učenici ulaze u program predmetne nastave kemije. Rad daje pregled koncepata kemije u nastavi Prirode (kemijska tvar, difuzija, osmoza, kapilarnost, transpiracija, kisele kiše, atmosfera, ozonske rupe) ; način obrade istih u postojećim udžbenicima Prirode ; smjernice za ispravljanje netočnih navoda (znanstveno utemeljeno obrazloženje) ; prijedlog testa za provjeru konceptualnog razumijevanja navedenih pojmova kod učenika od 10-12 godina ; pregled korelacija bioloških sadržaja u nastavnom programu kemije i obrnuto za osnovnu školu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija

Napomena
Navedeni rad metodički je dio diplomskog rada
"Izučavanje reakcije hesperetina i rutenija(III)
spektrofotometrijskom metodom" (voditelj: doc. dr.
sc. Vlasta Vojković)



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draginja Mrvoš-Sermek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vranić, Krunoslav
Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina, 2008., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Hrvatska
Vranić, K. (2008) 'Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji učenika od 10 – 12 godina', diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrani\'{c}, Krunoslav}, year = {2008}, pages = {15}, keywords = {nastava prirode, osmoza i difuzija, nastava kemije, u\v{c}eni\v{c}ki predkoncepti}, title = {Ispitivanje razvijenosti koncepta tvari u populaciji u\v{c}enika od 10 – 12 godina}, keyword = {nastava prirode, osmoza i difuzija, nastava kemije, u\v{c}eni\v{c}ki predkoncepti}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrani\'{c}, Krunoslav}, year = {2008}, pages = {15}, keywords = {teaching of nature, osmosis and diffusion, teaching chemistry, students' misconcept}, title = {Examination of development concepts matter in student population aged 10 -12 years}, keyword = {teaching of nature, osmosis and diffusion, teaching chemistry, students' misconcept}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font