Pregled bibliografske jedinice broj: 402577
Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike
Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike // Interaktivna fizika / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 227-230 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 402577 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike
(The importance and role of mathematics in evaluation of student's achievements in physics)
Autori
Halusek, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Interaktivna fizika
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 227-230
ISBN
978-953-7178-13-0
Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike; nastava matematike; korelacija
(physics teaching; mathematics teaching; correlation)
Sažetak
Rad se temelji na iskustvima autora kao člana stručne radne skupine iz fizike pri Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Prezentiraju se uočeni uzroci slabijim postignućima iz fizike u čemu značajnu ulogu ima predznanje iz matematike. To se potkrepljuje primjerima te se navode prijedlozi za poboljšanje rezultata na temelju bolje međupredmetne suradnje matematike i fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Vlado Halusek
(autor)