Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 402577

Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike


Halusek, Vlado
Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike // Interaktivna fizika / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 227-230 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 402577 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike
(The importance and role of mathematics in evaluation of student's achievements in physics)

Autori
Halusek, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Interaktivna fizika / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 227-230

ISBN
978-953-7178-13-0

Skup
Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike; nastava matematike; korelacija
(physics teaching; mathematics teaching; correlation)

Sažetak
Rad se temelji na iskustvima autora kao člana stručne radne skupine iz fizike pri Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Prezentiraju se uočeni uzroci slabijim postignućima iz fizike u čemu značajnu ulogu ima predznanje iz matematike. To se potkrepljuje primjerima te se navode prijedlozi za poboljšanje rezultata na temelju bolje međupredmetne suradnje matematike i fizike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlado Halusek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Halusek, Vlado
Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike // Interaktivna fizika / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 227-230 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Halusek, V. (2009) Značaj i uloga matematike u vrednovanju učeničkih postignuća iz fizike. U: Pećina, P. (ur.)Interaktivna fizika.
@article{article, author = {Halusek, Vlado}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {227-230}, keywords = {nastava fizike, nastava matematike, korelacija}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Zna\v{c}aj i uloga matematike u vrednovanju u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a iz fizike}, keyword = {nastava fizike, nastava matematike, korelacija}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Halusek, Vlado}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {227-230}, keywords = {physics teaching, mathematics teaching, correlation}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {The importance and role of mathematics in evaluation of student's achievements in physics}, keyword = {physics teaching, mathematics teaching, correlation}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font