Pregled bibliografske jedinice broj: 401401
Tehnologijski aspekti i dimenzije cjeloživotnog učenja i obrazovanja za održivi razvoj
Tehnologijski aspekti i dimenzije cjeloživotnog učenja i obrazovanja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 315-320 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 401401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnologijski aspekti i dimenzije cjeloživotnog učenja i obrazovanja za održivi razvoj
(TECHOLOGICAL ASPECTS AN DYMENSIONS OF LIFELONG LEARNING AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT)
Autori
Tatković, Nevenka, Muradbegović, Aida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
/ Uzelac, Vinka ; Vujčić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 315-320
ISBN
978-953-98445-6-9
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacijske tehnologije; cjeloživotno obrazovanje; održivi razvoj; student; Bolonjski proces.
(Information Communication Technology (ICT); lifelong learning; sustainable development; student; Bologna process.)
Sažetak
U radu se polazi od stajališta da se transformacijske promjene u društvu ne zbivaju samo diskontinuirano, tzv. formalnim reformama već i kontinuiranim socio-pedagoškim, ekonomskim, ekološkim i tehnologijskim promjenama u realnom okruženju. Promjene u obrazovanju kao što je Bolonjski proces, u sebi obuhvaćaju i izgradnju društva/ organizacije koje uči, u kojoj upravo informacijsko komunikacijske tehnologije (ICT) predstavljaju jedan od vrlo značajnih čimbenika. Njihov je smisao poticanje i uvođenje inovacija u stilove učenja i poučavanja, odnosno ostvarivanje novog instrukcijskog dizajna. Na taj način pridonose i poboljšanju kvalitete interakcijsko-komunikacijskih i emocionalno-socijalnih relacija u organizaciji koja uči i postaju intelektualni temelj za ostvarivanje obrazovanja kao kontinuiranog aspekta svakodnevnog života. Jedan od zaključaka ovog rada jest da upravo suvremene tehnologije mogu adekvatno odgovoriti izazovima koji transformiraju granice znanja i učenja te omogućiti pojedincu sudjelovanje u svim sferama društvenog i ekonomskog života i na taj način utjecanje na budućnost « ; vrijednu čovjekova življenja» ; .
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-0000000-0982 - ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (Tatković, Nevenka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Nevenka Tatković
(autor)