Pregled bibliografske jedinice broj: 400685
Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata
Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata // Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem / Kolonović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin ; Đokić, Ratko (ur.).
Sarajevo: Društvo psihologa Republike Srpske ; Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine, 2009. str. 9-9 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 400685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje učenjem: Konstrukt samoregulacije i struktura njegovih komponenata
(Lerning management: Self-regulation construct and the structure of its components)
Autori
Mujagić, Amela ; Buško, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka 1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine s međunarodnim učešćem
/ Kolonović-Đapo, Jadranka ; Hasanbegović-Anić, Enedina ; Đapo, Nermin ; Đokić, Ratko - Sarajevo : Društvo psihologa Republike Srpske ; Društvo psihologa u Federaciji Bosne i Hercegovine, 2009, 9-9
ISBN
978-9958-585-72-2
Skup
1. kongres psihologa Bosne i Hercegovine
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 29.01.2009. - 31.01.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samoregulacija učenja; strategije samoregulacije
(learning self-regulation; self-regulation strategies)
Sažetak
Polazeći od Pintrichevog modela samoreguliranog učenja, kao jednog od najistaknutijih i u istraživanjima najzastupljenijih socio-kognitivnih modela, ovaj rad je zamišljen kao pokušaj odgovaranja na jedno od pitanja o samoreguliranom učenju koja su rijetko adresirana u do sada objavljenim istraživačkim radovima. Na temelju uvida u teorijske pretpostavke ovog modela, te kritičkog razmatranja istraživanja u području, postavljen je osnovni cilj istraživanja kao pokušaj provjere strukture samoregulacije učenja. U radu je testiran model koji pretpostavlja hijerarhijsku organizaciju strategija samoregulacije i prema kojemu se opći mehanizam samoregulacije pri učenju nalazi u osnovi zasebnih i različitih oblika aktivnosti opisanih strategijama samoregulacije kognicije, motivacije i ponašanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata (N=218) prve godine Pedagoškog fakulteta u Bihaću, oba spola i prosječne dobi od 19 godina. Podaci o relevantnim varijablama istraživanja prikupljeni su primjenom dvaju instrumenata: Upitnik za ispitivanje strategija učenja u studiju (LIST ; strategije samoregulacije kognicije i ponašanja) i Upitnik strategija samoregulacije motivacije (SSRM). Teorijski pretpostavljena struktura samoregulacije učenja testirana postupkom konfirmatorne faktorske analize. Uz određene prilagodbe početnog modela, rezultati su djelomično potvrdili pretpostavke o strukturi samoregulacije učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301683-1402 - Mjerenje latentnih psiholoških svojstava: Dispozicije i procesi ličnosti (Buško, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Buško
(autor)