Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 399571

Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing


Čorkalo Biruški, Dinka; Davidović-Mušica, Nevena
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing // Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 375-401


CROSBI ID: 399571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
(How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing)

Autori
Čorkalo Biruški, Dinka ; Davidović-Mušica, Nevena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori

Urednik/ci
Čorkalo Biruški, Dinka

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
375-401

ISBN
978-953-0-30718-6

Ključne riječi
persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije
(persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model)

Sažetak
U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki element u komunikacijskom lancu – izvor poruke, sama poruka, kanal kojim se poruka prenosi, te primatelj poruke - imaju utjecaja na ishod persuazijskog procesa. Pokazat ćemo da naša podložnost uvjeravajućim i/ili propagandnim porukama nije bezuvjetna: mnoge od poruka prihvatit ćemo kako dolaze, ne misleći previše o njima. No neke od njih – one koje su nam osobno važne, za koje smo zainteresirani ili one koje se tiču našeg vrijednosnog sustava - nastojimo vrlo pažljivo analizirati prije nego odlučimo hoćemo li prihvatiti ili odbaciti komunicirano stajalište. Vidjet ćemo kako marketinški stručnjaci koriste persuazivne i propagandne strategije da bi privukli pažnju potrošača i oblikovali oglas (i proizvod) koji će ih navesti da reklamirani proizvod požele imati i da ga na kraju - kupe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dinka Čorkalo Biruški (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čorkalo Biruški, Dinka; Davidović-Mušica, Nevena
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing // Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 375-401
Čorkalo Biruški, D. & Davidović-Mušica, N. (2009) Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing. U: Čorkalo Biruški, D. (ur.) Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori. Zagreb, Školska knjiga, str. 375-401.
@inbook{inbook, author = {\v{C}orkalo Biru\v{s}ki, Dinka and Davidovi\'{c}-Mu\v{s}ica, Nevena}, editor = {\v{C}orkalo Biru\v{s}ki, D.}, year = {2009}, pages = {375-401}, keywords = {persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije}, isbn = {978-953-0-30718-6}, title = {Kako \'{c}emo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing}, keyword = {persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {\v{C}orkalo Biru\v{s}ki, Dinka and Davidovi\'{c}-Mu\v{s}ica, Nevena}, editor = {\v{C}orkalo Biru\v{s}ki, D.}, year = {2009}, pages = {375-401}, keywords = {persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model}, isbn = {978-953-0-30718-6}, title = {How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing}, keyword = {persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font