Pregled bibliografske jedinice broj: 399571
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing // Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 375-401
CROSBI ID: 399571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako ćemo vam prodati ovu knjigu? Persuazija, propaganda, marketing
(How we will sell this book to you? Persuasion, propaganda, marketing)
Autori
Čorkalo Biruški, Dinka ; Davidović-Mušica, Nevena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Primijenjena psihologija : pitanja i odgovori
Urednik/ci
Čorkalo Biruški, Dinka
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
375-401
ISBN
978-953-0-30718-6
Ključne riječi
persuazija, propaganda, marketing, promjena stavova, model vjerojatnosti elaboracije
(persuasion, propaganda, marketing, attitude change, elaboration likelihood model)
Sažetak
U ovom poglavlju definirat ćemo pojmove persuazije i propagande i pokazati kako se strategije djelovanja na naše stavove, mišljenja, emocije i uvjerenja primjenjuju u reklamiranju i marketingu. Objasnit ćemo o kojim sve činiteljima ovisi uspjeh pokušaja da nekoga u nešto uvjerimo i pokazati da svaki element u komunikacijskom lancu – izvor poruke, sama poruka, kanal kojim se poruka prenosi, te primatelj poruke - imaju utjecaja na ishod persuazijskog procesa. Pokazat ćemo da naša podložnost uvjeravajućim i/ili propagandnim porukama nije bezuvjetna: mnoge od poruka prihvatit ćemo kako dolaze, ne misleći previše o njima. No neke od njih – one koje su nam osobno važne, za koje smo zainteresirani ili one koje se tiču našeg vrijednosnog sustava - nastojimo vrlo pažljivo analizirati prije nego odlučimo hoćemo li prihvatiti ili odbaciti komunicirano stajalište. Vidjet ćemo kako marketinški stručnjaci koriste persuazivne i propagandne strategije da bi privukli pažnju potrošača i oblikovali oglas (i proizvod) koji će ih navesti da reklamirani proizvod požele imati i da ga na kraju - kupe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija