Pregled bibliografske jedinice broj: 399520
Kurikulum kao okvir za provedbu pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju učenika
Kurikulum kao okvir za provedbu pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju učenika // 7. susret pedagoga Hrvatske
Opatija, Hrvatska, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 399520 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum kao okvir za provedbu pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju učenika
(Curriculum as a framework for the implementation of pedagogical prevention of behavior disorders pupils)
Autori
Opić, Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
7. susret pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.05.2009. - 13.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kurikulum; poremećaji u ponašanju; prevencija
(curriculum; behave disorders; prevention)
Sažetak
Sukladno pedagoškoj metodi aktivno motivirajuće supstitucije poremećaja u ponašanju kurikulum je okvir za provedbu učinkovite pedagoške prevencije. Kroz uži i širi sadržajni koncept odgoja kurikulum je preventivni sui generis za razne oblike neprihvatljivih ponašanja, odnosno već poremećaja u ponašanju. Što više iz razloga što je škola s etiološkog stajališta značajan čimbenik pojave dotičnih ponašanja, nameće se potreba njene usmjerenosti prema osiguranju zdravog psihofizičkog razvoja djece. Naravno da oblici poremećaja u ponašanju umanjuju mogućnost za normalan razvoj djece koja takva ponašanja manifestiraju, ali isto tako su i rizik za ostale učenike. Upravo kurikulum je instrument i sredstvo za provedbu kvalitetne škole, škole po mjeri učenika odnosno okvir za provedbu pedagoške prevencije. Kao takav njegovu osmišljavanju, zakonskom regulativom, specifičnostima treba posvetiti posebnu pozornost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija