Pregled bibliografske jedinice broj: 399075
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 399075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji
(The impact of below the line marketing activities on the retailing marketing strategy creation)
Autori
Vlaović, Srdjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.02
Godina
2009
Stranica
129
Mentor
Renko, Sanda
Ključne riječi
unapređenje prodaje; cjenovne promocije; tržište maloprodaje
(merchandising; price promotion; retail market)
Sažetak
U radu se razmatra utjecaj prodajnih aktivnosti na prodajnom mjestu u maloprodajnim trgovačkim lancima na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji RH. Kako bi se dokazala važnost utjecaja prodajnih aktivnosti napravljen je detaljan pregled specifičnih aktivnosti od unapređenja prodaje na prodajnom mjestu, pozicioniranja proizvoda na redovnim policama, cjenovnim promocijama, dodatnim izlaganjem, promotivnim pakiranjem, lansiranjem novih proizvoda i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Sanda Renko
(mentor)