Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 399075

Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji


Vlaović, Srdjan
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 399075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji
(The impact of below the line marketing activities on the retailing marketing strategy creation)

Autori
Vlaović, Srdjan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.02

Godina
2009

Stranica
129

Mentor
Renko, Sanda

Ključne riječi
unapređenje prodaje; cjenovne promocije; tržište maloprodaje
(merchandising; price promotion; retail market)

Sažetak
U radu se razmatra utjecaj prodajnih aktivnosti na prodajnom mjestu u maloprodajnim trgovačkim lancima na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji RH. Kako bi se dokazala važnost utjecaja prodajnih aktivnosti napravljen je detaljan pregled specifičnih aktivnosti od unapređenja prodaje na prodajnom mjestu, pozicioniranja proizvoda na redovnim policama, cjenovnim promocijama, dodatnim izlaganjem, promotivnim pakiranjem, lansiranjem novih proizvoda i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2343 - Modeliranje distribucijskih kanala za ekološke proizvode i zaštita potrošača uRH (Brčić-Stipčević, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Renko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlaović, Srdjan
Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vlaović, S. (2009) 'Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vlaovi\'{c}, Srdjan}, year = {2009}, pages = {129}, keywords = {unapre\djenje prodaje, cjenovne promocije, tr\v{z}i\v{s}te maloprodaje}, title = {Utjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji}, keyword = {unapre\djenje prodaje, cjenovne promocije, tr\v{z}i\v{s}te maloprodaje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vlaovi\'{c}, Srdjan}, year = {2009}, pages = {129}, keywords = {merchandising, price promotion, retail market}, title = {The impact of below the line marketing activities on the retailing marketing strategy creation}, keyword = {merchandising, price promotion, retail market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font