Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 398266

Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj


Borić, Edita; Jindra, Ranka; Škugor, Alma
Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2(16); 315-327 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 398266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
(Understandig and applying the contents of lifelong learning for sustainable development)

Autori
Borić, Edita ; Jindra, Ranka ; Škugor, Alma

Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 10 (2008), 2(16); 315-327

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; odgojitelji; održivi razvoj; studenti učiteljskog i predškolskog studija; sveučilišni profesori; učitelji
(lifelong learning; educators; sustainable development; students of teacher education and preschool education studies; university professors; teachers)

Sažetak
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj jedan je od prioriteta u društva znanja. Kako bi dobili što bolju sliku istog u našem obrazovnom sustavu i vertikali obrazovanja, istraživanjem smo obuhvatili ispitanike koji su u odgoj i obrazovanje uključeni s različitih aspekata – sveučilišni profesori, učitelji razredne nastave, odgojitelji, studenti učiteljskog i predškolskog studija. Osnovni je cilj ovoga rada bio utvrditi u kojoj mjeri ispitanici razumiju i primjenjuju sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Većina ispitanika svih skupina smatra da održivi razvoj podiže kvalitetu života sadašnje i budućih generacija. Rezultatima istraživanja utvrđeno je da različite skupine ispitanika različito primjenjuju sadržaje održivog razvoja u svom odgojnom i obrazovnom radu. Odgojitelji su najupućeniji u sadržaje cjeloživotnog učenja za održivi razvoj te imaju najviše iskustva u provođenju istih. Većini je učitelja i odgojitelja u potpunosti jasno što se od njih očekuje u području održivog razvoja, dok to tvrdi samo trećina sveučilišnih profesora. Daljnja je preporuka kako promjene trebaju krenuti upravo od obrazovnog sustava visokog školstva jer svi izlazi iz ovog sustava posredno utječu na ulaze u ostale dijelove obrazovnog sustava u cjelosti. Ključne riječi: cjeloživotno učenje, odgojitelji, održivi razvoj, studenti učiteljskog i predškolskog studija, sveučilišni profesori, učitelji

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Alma Škugor (autor)

Avatar Url Ranka Jindra (autor)

Avatar Url Edita Borić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Edita; Jindra, Ranka; Škugor, Alma
Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2(16); 315-327 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Borić, E., Jindra, R. & Škugor, A. (2008) Razumijevanje i primjena sadržaja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. Odgojne znanosti, 10 (2(16)), 315-327.
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Jindra, Ranka and \v{S}kugor, Alma}, year = {2008}, pages = {315-327}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odgojitelji, odr\v{z}ivi razvoj, studenti u\v{c}iteljskog i pred\v{s}kolskog studija, sveu\v{c}ili\v{s}ni profesori, u\v{c}itelji}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {10}, number = {2(16)}, issn = {1846-1204}, title = {Razumijevanje i primjena sadr\v{z}aja cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odgojitelji, odr\v{z}ivi razvoj, studenti u\v{c}iteljskog i pred\v{s}kolskog studija, sveu\v{c}ili\v{s}ni profesori, u\v{c}itelji} }
@article{article, author = {Bori\'{c}, Edita and Jindra, Ranka and \v{S}kugor, Alma}, year = {2008}, pages = {315-327}, keywords = {lifelong learning, educators, sustainable development, students of teacher education and preschool education studies, university professors, teachers}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {10}, number = {2(16)}, issn = {1846-1204}, title = {Understandig and applying the contents of lifelong learning for sustainable development}, keyword = {lifelong learning, educators, sustainable development, students of teacher education and preschool education studies, university professors, teachers} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CSA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font