Pregled bibliografske jedinice broj: 394427
Nasilje nad starijima kod studenata: Mogućnosti intervencija kroz nastavni program
Nasilje nad starijima kod studenata: Mogućnosti intervencija kroz nastavni program // Ljetopis socijalnog rada, 16 (2009), 1; 51-67 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 394427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nasilje nad starijima kod studenata: Mogućnosti intervencija kroz nastavni program
(SENZIBILIZATION FOR VIOLENCE TOWARDS THE ELDERLY IN STUDENTS: POSSIBILITIES OF INTERVENTIONS THROUGH THE CURRICULUM)
Autori
Muslić, Ljiljana ; Rusac, Silvia, Ajduković, Marina
Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 16
(2009), 1;
51-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
evaluacija djelotvornosti nastave; senzibilnost za nasilje nad starijim osobama; socijalna gerontologija
(evaluation; teaching efficiency; senzibilization for violence towards the elderly; social gerontology)
Sažetak
Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih obrazovnih ishoda i poticanje sličnih istraživanja u području djelotvornosti obrazovnog procesa na Studiju za socijalni rad. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine Studijskog centra socijalnog rada (N=91). Podijeljeni su u dvije skupine: a) studenti koji su samo slušali predavanje iz Socijalne gerontologije, b) seminaristi iz kolegija Socijalna gerontologija koji su detaljnije obrađivali temu nasilja nad starijima nakon što su o tome slušali na predavanju. Rezultati su pokazali da se na početku nastave ove dvije skupine studenata nisu značajno razlikovale u stupnju senzibilnosti. Obje skupine su početno pokazale visok stupanj senzibilnosti za nasilje nad starijima. Tijekom nastave do statističkiznačajnog povećanja senzibilnosti došlo je kod skupine studenata koji su slušali samo predavanje o nasilju nad starijima, ali ne i kod studenata koji su tu temu produbili kroz seminarsku nastavu. Istraživanje u cjelini pokazuju kao je nužno sustavno evaluirati ne samo proces već i ishode nastave kako bi se na najbolji način balansirali pojedini oblici nastave u cilju postizanja očekivanih obrazovnih ishoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
066-0000000-3617 - SOCIJALNI POLOŽAJ STARIJIH I OSOBA S INVALIDITETOM U HRVATSKOJ I ZEMLJAMA EU (Leutar, Zdravka, MZOS ) ( CroRIS)
066-0661686-1431 - Djeca, mladi, obitelji i socijalni razvoj Hrvatske (Ajduković, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus