Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 393957

Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere


Milašinović, Dalibor
Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Elektrotehnički fakultet, Osijek


CROSBI ID: 393957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere
(Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples)

Autori
Milašinović, Dalibor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Elektrotehnički fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
21.10

Godina
2009

Stranica
31

Mentor
Martinović, Goran

Ključne riječi
3D igra; engine; GLUT; grafika; matematika; OpenGL
(game; engine; GLUT; graphics; mathematics; OpenGL)

Sažetak
Ovim završnim radom osmišljen je i izrađen „ 3D engine“ za računalne igre koje se zasnivaju na gibanju objekta koji je popračen kamerom iz trećeg lica. Cilj rada je prikazati matematičke osnove pri programiranju računalnih igara što se postiglo kroz primjere aplikacija. Nadalje, predstavljena je glavna aplikacija koja okuplja sve elemente rada. Kroz napomene predstavljena je aplikacija koja služi za crtanje grafike GLUT, te njene osnovne funkcije koje su korištene pri programiranju. Program u kojem je aplikacija napisana je Bloodshed DevC++ s razvojnim koruženjem za GLUT. Rezultat rada je funkcionalna aplikacija koja može poslužiti kao okosnica pri kreiranju trodimenzionalne računalne igre.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
165-0362980-2002 - Postupci raspoređivanja u samoodrživim raspodijeljenim računalnim sustavima (Martinović, Goran, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek

Profili:

Avatar Url Goran Martinović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milašinović, Dalibor
Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Elektrotehnički fakultet, Osijek
Milašinović, D. (2009) 'Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere', diplomski rad, preddiplomski, Elektrotehnički fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mila\v{s}inovi\'{c}, Dalibor}, year = {2009}, pages = {31}, keywords = {3D igra, engine, GLUT, grafika, matematika, OpenGL}, title = {Prikaz matemati\v{c}kih osnova teorije igara kroz programske primjere}, keyword = {3D igra, engine, GLUT, grafika, matematika, OpenGL}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mila\v{s}inovi\'{c}, Dalibor}, year = {2009}, pages = {31}, keywords = {game, engine, GLUT, graphics, mathematics, OpenGL}, title = {Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples}, keyword = {game, engine, GLUT, graphics, mathematics, OpenGL}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font