Pregled bibliografske jedinice broj: 393957
Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere
Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Elektrotehnički fakultet, Osijek
CROSBI ID: 393957 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz matematičkih osnova teorije igara kroz programske primjere
(Presentation of mathematical basics of game theory by programming examples)
Autori
Milašinović, Dalibor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Elektrotehnički fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
21.10
Godina
2009
Stranica
31
Mentor
Martinović, Goran
Ključne riječi
3D igra; engine; GLUT; grafika; matematika; OpenGL
(game; engine; GLUT; graphics; mathematics; OpenGL)
Sažetak
Ovim završnim radom osmišljen je i izrađen „ 3D engine“ za računalne igre koje se zasnivaju na gibanju objekta koji je popračen kamerom iz trećeg lica. Cilj rada je prikazati matematičke osnove pri programiranju računalnih igara što se postiglo kroz primjere aplikacija. Nadalje, predstavljena je glavna aplikacija koja okuplja sve elemente rada. Kroz napomene predstavljena je aplikacija koja služi za crtanje grafike GLUT, te njene osnovne funkcije koje su korištene pri programiranju. Program u kojem je aplikacija napisana je Bloodshed DevC++ s razvojnim koruženjem za GLUT. Rezultat rada je funkcionalna aplikacija koja može poslužiti kao okosnica pri kreiranju trodimenzionalne računalne igre.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
165-0362980-2002 - Postupci raspoređivanja u samoodrživim raspodijeljenim računalnim sustavima (Martinović, Goran, MZO ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Profili:
Goran Martinović
(mentor)