Pregled bibliografske jedinice broj: 392742
Sociološka diferencijacija srednjoškolaca temeljem upravljačkih tendencija
Sociološka diferencijacija srednjoškolaca temeljem upravljačkih tendencija // Zbornik radova V Međunarodna Konferencija Menadžment u sportu - Beograd / prof.dr.Đorđe Nićin (ur.).
Beograd: Fakultet za menadžment u sportu, 2009. str. 35-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 392742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociološka diferencijacija srednjoškolaca temeljem upravljačkih tendencija
(Sociological differentiation of male grammar school pupils by mean of management tendencies)
Autori
Bonacin, Dobromir ; Lovrić, Franjo ; Rađo, Izet
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova V Međunarodna Konferencija Menadžment u sportu - Beograd
/ Prof.dr.Đorđe Nićin - Beograd : Fakultet za menadžment u sportu, 2009, 35-40
Skup
V Međunarodna Konferencija Menadžment u sportu - Beograd
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 22.05.2009. - 23.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
diferencijacija; upravljanje; sociološki; srednja škola; dječaci
(diferentiation; management; sociology; grammar school; boys)
Sažetak
Ovo istraživanje imalo je svrhu utvrđivanja sociološke diferencijacije srednjoškolaca u skladu s procjenom njihovih upravljačkih tendencija. Takvo definiranje mogućih potencijalnih menadžera može imati krajnju poslijedicu u identifikaciji njihovog potencijalnog budućeg menadžerskog statusa u široj društvenoj zajednici. Za potrebe rješavanja problema korišten je uzorak entiteta od 400 učenika od prvog do četvrtog razreda gimnazije opisan sa 48 varijabli sociološkog karaktera i 4 varijable upravljačkog tipa koje su poslužile za formiranje grupa. Podaci su prikupljeni 2009. anketom i primarno obrađeni. Temeljem četiri varijable upravljačkog tipa formirane su tri grupe: upravljački superiorni, upravljački neutralni i upravljački inferiorni. Provedena je univarijantna analiza (ANOVA) i klasična multivarijantna diskriminativna analiza. Rezultati su pokazali da se grupe značajno razlikuju naročito po varijablama ekonomskog statusa, mjesta boravka te varijablama koje definiraju mikrosociološke oporbene i regulativne klike. Prema rezultatima, utvrđeno je i da sazrijevanje unutar srednje škole ne igra posebnu ulogu u formiranju izraženih socioloških stavova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija