Pregled bibliografske jedinice broj: 390775
Plivanje kao redovna nastava tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu
Plivanje kao redovna nastava tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu // Zbornik radova V. konferencije o sportu Alpe-Jadran / Puhak, S. ; Kristić, K. (ur.).
Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske, 2003. str. 206-211 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 390775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Plivanje kao redovna nastava tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu
(Swimming as regular teaching of Physical Education at Farmaceutical-Biochemical Faculty in Zagreb)
Autori
Komel-Klarić, Stanislava ; Skender, N. ; Gošnik, Jelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova V. konferencije o sportu Alpe-Jadran
/ Puhak, S. ; Kristić, K. - Zagreb : Ministarstvo prosvjete i športa Republike Hrvatske, 2003, 206-211
Skup
Konferencija o sportu Alpe-Jadran (5 ; 2003)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.06.2003. - 07.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
plivanje; redovna nastava; tjelesna i zdravstvena kultura;
(swimming; regular teaching; Physical Education)
Sažetak
Zdravlje i fizički razvoj studenata u direktnoj su ovisnosti od kvantitete i kvalitete njihovog angažiranja uopće i od drugih pratećih okolnosti života. Današnja nastava tjelesne i zdravstvene kulture studenata ima za cilj tjelesni razvoj, odnosno stvaranje harmonično razvijene ličnosti koja stječe visoko profesionalno obrazovanje. Jedna od važnih zadaća nastave tjelesne i zdravstvene kulture jest i formiranje pozitivnog stava studenata prema tjelesnom vježbanju kao osnovnoj pretpostavci njihovog zdravog načina života. U fazi planiranja i programiranja nastave tjelesne i zdravstvene kulture ne bi se smjeli zanemarivati stavovi studenata o tom predmetu, način njezinog provođenja i izbor programskih sadržaja. Rezultati anketnog upitnika ukazuju na odabir studenata programa plivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu. Program plivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture je studentima atraktivan, a voda kao medij pozitivno utječe na njihovo psihofizičko zdravlje. Ukidanjem plivanja kao kvalitetnog programa nastave tjelesne i zdravstvene kulture na spomenutom fakultetu, unatoč velikoj zainteresiranosti studenata za taj program, onemogućen je razvoj i napredak studenata u toj tjelesnoj aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb