Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 390772

Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu


Gošnik, Jelka; Komel-Klarić, Stanislava; Lukenda, Ž.
Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu // Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" / Findak, V. ; Delija, K. (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001. str. 236-238 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 390772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu
(The guidance of Physical Education at University in Zagreb)

Autori
Gošnik, Jelka ; Komel-Klarić, Stanislava ; Lukenda, Ž.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" / Findak, V. ; Delija, K. - Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001, 236-238

Skup
Ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" (10 ; 2001)

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2001. - 28.06.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava tjelesne i zdravstvene kulture na sveučilištu; smjernice nastave; izvannastavni oblici sportskih aktivnosti
(physical education at university; teaching guidance; extra-curricular and educative forms of sport activities)

Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija ističe tjelesnu aktivnost kao sredstvo kojim se postiže stanje potpunog tjelesnog, mentalnog i socijalnog blagostanja. Poznata europska sveučilišta također su prepoznala važnost ovog predmeta koji značajno doprinosi kvaliteti življenja i uspješnosti studiranja. Veliki značaj predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura kao odgojno-obrazovnog procesa i sporta na fakultetu potvrđuju rezultati mnogobrojnih istraživanja provedenih na studentskoj populaciji. S pravilnim planiranjem i programiranjem može se značajno utjecati na antropološka obilježja studenata, usvajanje i usavršavanje novih motoričkih gibanja s jedinstvenim ciljem očuvanja i unapređenja zdravlja i kvalitete življenja studenata te uspješnosti studiranja. Analiza cjelovitog postojećeg stanja s aspekta studenata, nastavnika, materijalnih uvjeta rada, kurikuluma redovne i fakultativne nastave, studentskih vannastavnih aktivnosti, financiranja nastave i sporta na Sveučilištu, analize zdravstvene zaštite studenata te rezultata provedenih antropoloških pilot istraživanja i istraživanja na studentskoj populaciji predstavlja temelj izrade smjernica nastave Tjelesna i zdravstvena kultura i sporta na Sveučilištu u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelka Gošnik (autor)

Avatar Url Stanislava Komel-Klarić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gošnik, Jelka; Komel-Klarić, Stanislava; Lukenda, Ž.
Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu // Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" / Findak, V. ; Delija, K. (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001. str. 236-238 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gošnik, J., Komel-Klarić, S. & Lukenda, Ž. (2001) Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu. U: Findak, V. & Delija, K. (ur.)Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije".
@article{article, author = {Go\v{s}nik, Jelka and Komel-Klari\'{c}, Stanislava and Lukenda, \v{Z}.}, year = {2001}, pages = {236-238}, keywords = {nastava tjelesne i zdravstvene kulture na sveu\v{c}ili\v{s}tu, smjernice nastave, izvannastavni oblici sportskih aktivnosti}, title = {Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveu\v{c}ili\v{s}tu u Zagrebu}, keyword = {nastava tjelesne i zdravstvene kulture na sveu\v{c}ili\v{s}tu, smjernice nastave, izvannastavni oblici sportskih aktivnosti}, publisher = {Hrvatski savez pedagoga fizi\v{c}ke kulture}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Go\v{s}nik, Jelka and Komel-Klari\'{c}, Stanislava and Lukenda, \v{Z}.}, year = {2001}, pages = {236-238}, keywords = {physical education at university, teaching guidance, extra-curricular and educative forms of sport activities}, title = {The guidance of Physical Education at University in Zagreb}, keyword = {physical education at university, teaching guidance, extra-curricular and educative forms of sport activities}, publisher = {Hrvatski savez pedagoga fizi\v{c}ke kulture}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font