Pregled bibliografske jedinice broj: 390772
Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu
Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu // Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" / Findak, V. ; Delija, K. (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001. str. 236-238 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 390772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smjernice nastave tjelesne i zdravstvene kulture na Sveučilištu u Zagrebu
(The guidance of Physical Education at University in Zagreb)
Autori
Gošnik, Jelka ; Komel-Klarić, Stanislava ; Lukenda, Ž.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 10. ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije"
/ Findak, V. ; Delija, K. - Zagreb : Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture, 2001, 236-238
Skup
Ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske "Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije" (10 ; 2001)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2001. - 28.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava tjelesne i zdravstvene kulture na sveučilištu; smjernice nastave; izvannastavni oblici sportskih aktivnosti
(physical education at university; teaching guidance; extra-curricular and educative forms of sport activities)
Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija ističe tjelesnu aktivnost kao sredstvo kojim se postiže stanje potpunog tjelesnog, mentalnog i socijalnog blagostanja. Poznata europska sveučilišta također su prepoznala važnost ovog predmeta koji značajno doprinosi kvaliteti življenja i uspješnosti studiranja. Veliki značaj predmeta Tjelesna i zdravstvena kultura kao odgojno-obrazovnog procesa i sporta na fakultetu potvrđuju rezultati mnogobrojnih istraživanja provedenih na studentskoj populaciji. S pravilnim planiranjem i programiranjem može se značajno utjecati na antropološka obilježja studenata, usvajanje i usavršavanje novih motoričkih gibanja s jedinstvenim ciljem očuvanja i unapređenja zdravlja i kvalitete življenja studenata te uspješnosti studiranja. Analiza cjelovitog postojećeg stanja s aspekta studenata, nastavnika, materijalnih uvjeta rada, kurikuluma redovne i fakultativne nastave, studentskih vannastavnih aktivnosti, financiranja nastave i sporta na Sveučilištu, analize zdravstvene zaštite studenata te rezultata provedenih antropoloških pilot istraživanja i istraživanja na studentskoj populaciji predstavlja temelj izrade smjernica nastave Tjelesna i zdravstvena kultura i sporta na Sveučilištu u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb