Pregled bibliografske jedinice broj: 390389
Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija
Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, prvi svezak / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka, 2008. str. 333-339 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 390389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Latentni faktori društvenog i ekološkog razvoja: regionalna komparacija
(Latent Factors of Social and Ecological Development: Regional Comparison)
Autori
Vlah, Nataša ; Vejo, Edina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, prvi svezak
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka, 2008, 333-339
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivi razvoj; studenti; regionalna komparacija; stavovi; faktorska analiza
(sustainable development; students; regional comparison; attitudes; latent factors)
Sažetak
Odgoj i obrazovanje su u svim svojim oblicima i na svim društvenim razinama ključna sredstva suočavanja s novonastalim promjenama. Cilj je utvrditi latentne faktore ispitanih stavova koji se tiču društvenog i ekološkog razvoja i usporediti ih kod studenata iz dvaju gradova. Upitnikom stavova kojim je Cifrić (1994), istraživao sa studentima kao budućim nositeljima odgovornosti za donošenje ključnih odluka u zajednici, ćemo ispitati 100 riječkih i 100 zeničkih studenata, izjednačenih po spolu i dobi. Očekivane faktore vezane uz koncept održivosti, za svaki grad posebno, smo usporedile i interpretirale s implikacijama na zajedničke odnosno dodirne faktore i time želimo potaći neka pitanja budućeg regionalnog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija
Napomena
The upbringing and education in all their forms are the basic means of facing the most recent changes at all social levels. The goal is to determine the latent factors of the attitudes examined, concerning social and ecological development, and to compare them among the students in two different towns. We will examine 100 students in Rijeka and 100 students in Zenica equated on sex and age, using the questionnaire of attitudes that Cifrić (1994) applied in his research with the students as the future bearers of responsibility for bringing the key decisions within the community. We intend to compare the expected factors concerning the concept of sustainability separately for each town and interpret them with the implications they have on the common i.e. shared factors. In this way we would raise some issues about the future regional development.