Pregled bibliografske jedinice broj: 389945
Učenje engleskoga kao jezika struke uz podršku programskog sustava za e-učenje
Učenje engleskoga kao jezika struke uz podršku programskog sustava za e-učenje, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 389945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje engleskoga kao jezika struke uz podršku programskog sustava za e-učenje
(Professional English Language Teaching using E-learning System Support)
Autori
Biserka Fučkan Držić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
20.12
Godina
2008
Stranica
108
Mentor
Seljan, Sanja
Neposredni voditelj
Mihaljević Djigunović, Jelena
Ključne riječi
ICT tehnologija; računalno podržana nastava; engleski jezik struke; mješoviti model učenja; model podučavanja i učenja licem u lice; statistička analiza; interakcija; komunikacija; timski rad
(ICT technology; computer-assisted instruction; English for special purposes; blended learning; face-to-face teaching model; Moodle; statistical analysis; interaction; communication; team work)
Sažetak
Praksa korištenja ICT tehnologija kao nadopune nastavnim procesima artikuliranija je no ikad do sada. Nove tehnologije nas vode u novo doba. Većina studenata je trenutno vrlo dobro upoznata s Internetom i uživa koristiti se njime za razne svrhe kao što je pretraživanje informacija, komuniciranje, korištenje online chat prostora i foruma, itd. Računalno podržana nastava ima mnoge prednosti, a jedna od najvažnijih je da potiče motivaciju studenata. Rad opisuje istraživanje provedeno kako bi se ispitao stav prema upotrebi računala u nastavi engleskog jezika struke na Geodetskom fakultetu u Zagrebu. Studenti uče engleski na fakultetu u okruženju interaktivnog alata Moodle. Utvrñ eno je da studenti imaju pozitivan stav prema upotrebi računala u procesu podučavanja i učenja. Meñ utim, rezultati ispitivanja drugih elemenata kao što su kvalitete pismenog rada, komunikacija meñ u studentima i s nastavnikom, ocjenjivanje usmene prezentacije pokazali su da taj stav nije konzistentan u svim varijablama. Kako bi se ispitale različite varijable, napravljena je usporedba izmeñ u dvije skupine studenata koji su radili odvojeno na svojim zadacima – online i offline. Općenito govoreći, studenti koji su učili engleski i radili na svojim zadacima online su bili nešto bolji u nekim aspektima, ali mnogi rezultati ne pokazuju značajnu razliku izmeñ u dvije promatrane skupine. To dovodi do zaključka da ICT tehnologija može biti korištena kao podrška u rakzvanom mješovitom modelu nastave, ali ne može zamijeniti model podučavanja i učenja licem u lice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300646-0909 - Informacijska tehnologija u prevođenju hrvatskoga i e-učenju jezika (Seljan, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb