Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 389635

Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom


Karić, Marijan
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom // Osmi međunarodni znanstveni skup « ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ;
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 279-296 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 389635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom
(Consumer satisfaction measurement in the function of retail management)

Autori
Karić, Marijan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Osmi međunarodni znanstveni skup &laquo ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu&raquo ; / - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008, 279-296

ISBN
978-953-253-052-0

Skup
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Potrošačko zadovoljstvo
(Consumer satisfaction)

Sažetak
U području definiranja postupka mjerenja uspješnosti sa stajališta kupaca. Zadovoljstvo kupaca zahtijeva ispunjavanje očekivanja kupaca u tri važna područja, koja je potrebno mjeriti. To su područja zadovoljavanja potreba kupaca, osjetljivost prema kupcima i pravovremenost u odgovoru na potrošačke zahtjeve. Autor ističe ulogu menadžera koji mora pratiti, mjeriti i prikupljati informacije o svim pojavama u poduzeću koje se nalaze pod njegovom kontrolom, a utječu na zadovoljstvo kupaca. Tako će poduzeće biti u položaju lakše rješavati nastale probleme u ključnom području osiguravanja konkurentnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0101195-1048 - Modeli za ocjenu rizičnosti poslovanja poduzeća (Šarlija, Nataša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marijan Karić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karić, Marijan
Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom // Osmi međunarodni znanstveni skup « ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ;
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008. str. 279-296 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Karić, M. (2008) Mjerenje potrošačkog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom. U: Osmi međunarodni znanstveni skup « ; Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu» ;.
@article{article, author = {Kari\'{c}, Marijan}, year = {2008}, pages = {279-296}, keywords = {Potro\v{s}a\v{c}ko zadovoljstvo}, isbn = {978-953-253-052-0}, title = {Mjerenje potro\v{s}a\v{c}kog zadovoljstva u funkciji upravljanja maloprodajom}, keyword = {Potro\v{s}a\v{c}ko zadovoljstvo}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kari\'{c}, Marijan}, year = {2008}, pages = {279-296}, keywords = {Consumer satisfaction}, isbn = {978-953-253-052-0}, title = {Consumer satisfaction measurement in the function of retail management}, keyword = {Consumer satisfaction}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font