Pregled bibliografske jedinice broj: 389127
Suradničko učenje u mlađoj školskoj dobi
Suradničko učenje u mlađoj školskoj dobi // Život i škola, 52 (2006), 15/16; 17-29 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 389127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u mlađoj školskoj dobi
(Cooperational learning for young learners)
Autori
Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Livazović, Goran
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 52
(2006), 15/16;
17-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
suradničko učenje; izravno poučavanje; aktivno učenje; mlađa školska dob
(cooperational learning; traditional teaching; student activity; Jigsaw method)
Sažetak
Suradničko učenje zajedničko je učenje učenika u parovima ili malim skupinama s ciljem rješavanja zajedničkoga problema, istraživanja zajedničke teme ili nadogradnje uzajamne spoznaje radi stvaranja novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije. Cilj je rada ispitati postoji li statistički značajna razlika u aktivnosti učenika između suradničkoga i tradicionalnoga oblika poučavanja. Istraživanje potvrđuje da suradničko učenje operacionalizirano metodom slagalice kod učenika potiče aktivnosti planiranja, realizacije i evaluacije nastavnih sadržaja uz visoku razinu osjećaja zajedničkoga uspjeha, zajedničke odgovornosti i međusobnoga povjerenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts