Pregled bibliografske jedinice broj: 388637
Poticanje aktivnosti učenika projektnom nastavom
Poticanje aktivnosti učenika projektnom nastavom // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 4; 492-502 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 388637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje aktivnosti učenika projektnom nastavom
(Enhancing pupil activity through project teaching)
Autori
Peko, Anđelka ; Munjiza, Emer ; Sablić, Marija
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 4;
492-502
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
projektno učenje; suradnja; prijenos znanja
(project learning; cooperation; knowledge transfer)
Sažetak
Autori u ovom radu analiziraju mogućnost poticanja aktivnog učenja projektnom nastavom. Premda djeca izgledaju kao prilagodljivi učenici, ispitivanja pokazuju da imaju poteškoća pri prijenosu znanja iz jednog u drugo područje. Ako želimo izgraditi bolje razumijevanje onoga što podrazumijeva iskorištavanje znanja, potrebni su novi pristupi. Pojedine poteškoće i ograničenja školskog učenja može se riješiti projektnom nastavom. Ona se temelji na aktivnom učenju. Učenici uče ( samostalno ili u skupini) povezivati elemente znanja, vještine i tehnike rada u smislenu cjelinu. Znanja stečene projektnom nastavom dobrim dijelom temelje se i na iskustvu učenika i imaju praktičnu važnost i primjenjivost. U projektnoj nastavi ne postoji oštra granica između škole i života, a životnija znanja su istovremeno kvalitetnija i trajnija. U traganju za novom i efikasnijom školom i efikasnijim nastavnim strategijama nužno je koristiti i projektnu nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts