Pregled bibliografske jedinice broj: 388624
Utemeljenje permanentnog stručnog usavršavanja učitelja
Utemeljenje permanentnog stručnog usavršavanja učitelja // Napredak (Zagreb), 1 (2004), 142; 45-52 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 388624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utemeljenje permanentnog stručnog usavršavanja učitelja
(The basis for continuous expert development of teachers)
Autori
Munjiza, Emerik
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 1
(2004), 142;
45-52
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
stručno usavršavanje; učitelji; cjeloživotno učenje
(expert development; teachers; lifelong learning)
Sažetak
Autor je istražio početke organiziranog permanentnog stručnog usavršavanja učitelja u Hrvatskoj. Na temelju analiziranih izvora, građe i literature došao je do spoznaje da se početak organiziranog permanentnog stručnog usavršavanja može vezati uz odluke Druge opće hrvatske učiteljske skupštine. Središnje pitanje navedene skupštine bilo je Kako da se daljnje obrazovanje pučkih učitelja promiče i unapređuje. Odgovor je bio u ukupnom radnom vremenu kroz skupne i individualne oblike. Istovremeno na praktičnoj razini stvoreni su svi potrebni preduvjeti za realizaciju navedenog modela: formirana kotarska učiteljska društva, izlazak pedagogijske literature i časopisa, otvaranje pučkih i školskih knjižnica. Permanentno stručno usavršavanje realiziralo se na teorijskoj ( stručna predavanja ) i praktičnoj ( održavanje praktične nastave ) razini. U permanentnom stručnom usavršavanju učitelja naglasak je bio na pedagogijsko-didaktičko-metodičkom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts