Pregled bibliografske jedinice broj: 388622
Mogućnosti simetrične nastavne komunikacije
Mogućnosti simetrične nastavne komunikacije // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 4; 451-458 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 388622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti simetrične nastavne komunikacije
(The possibilities of symetric teaching communication)
Autori
Peko, Anđelka ; Munjiza, Emerik ; Borić, Edita
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 144
(2003), 4;
451-458
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komunikacija; kvaliteta; trening verbalne komunikacije
(communication training; verbal communication quality)
Sažetak
U ovom radu autori istražuju kvantitetu i kvalitetu verbalne komunikacije između učenika i nastavnika u nastavnom procesu. U istraživanju je snimana nastava 26 profesora osječkih gimnazija. Snimanje nastave izvršeno je Flandersovim protokolom. Nakon inicijalnog ispitivanja s profesorima je obavljen trening iz područja verbalne komunikacije. U finalnom ispitivanju utvrđena je znatno veća simetričnost na području govorne komunikacije profesor učenik u odnosu na inicijalno stanje. U finalnom ispitivanju utvrđena je i veća poticajnost i emocionalna ugodnost govorne komunikacije. Autori u ovom znanstvenom istraživanju ukazuju na mogući put promjena u suodnosima profesora i učenika, što je istovremeno i temelj poboljšavanja kvalitete nastave i škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts