Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 388610

Konkurentski identitet i imidž grada


Jerčinović, Silvije
Konkurentski identitet i imidž grada // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 347-359


CROSBI ID: 388610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konkurentski identitet i imidž grada
(Competitive identity and image of a city)

Autori
Jerčinović, Silvije

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2007

Raspon stranica
347-359

ISBN
978-953-6148-63-9

Ključne riječi
marka grada, imiđ grada, identitet grada, marketing mjesta
(city brand, image of city, city identity, place marketing)

Sažetak
U novije vrijeme učestale su aktivnosti ili namjere gradskih vlasti u nas, ali još više u svijetu, kojima je cilj poboljšanje ili promjena reputacije gradova s ciljem stvaranja poželjnog imiđa među ciljanim potrošačima. Praksa pokazuje da još je velik broj pojedinaca, kako laika tako i stručnjaka, koji smatraju da je upravljanje markom grada istovrsni marketinški proces kao i u slučaju klasičnih proizvoda i usluga. No, u tom pogledu valja razumijeti tržište grada, te procese i potrebne marketinške aktivnosti koje se zahtjevaju za jačanje sposobnosti gradova da se prilagode promjenama i potrebama svojih ključnih ciljnih skupina. Marketing mjesta je marketinška disciplina koja ima niz kompleksnih zadataka da se kroz niz aktivnosti koje se poduzimaju potpomogne lokalni ekonomski razvoj. Svrha aktivnosti koje se poduzimaju jest učiniti grad atraktivnijim od drugih gradova u perspektivi ključnih ekonomskih čimbenika unutar i izvan lokalne zajednice, i kao takav da služi svojim stanovnicima, poslovnom sektoru, posjetiteljima, potencijalnim ulagateljima, đacima i studentima ili potencijalnim novim stanovnicima. Identitet i imiđ mjesta jesu okviri koji tvore srž stvaranja i prepoznavanja marke mjesta. Nemoguće je kreirati bilo kakv imiđ grada bez strateških odluka u kontekstu indentiteta grada. Kada je jednom kreiran jasan koncept identiteta grada, stvoreni su temelji i pretpostavke za njegov imiđ i nedvosmisleno prepoznatljivu marku. Svrha stvaranja marke grada leži u činjenici izgradnje atraktivnosti grada za njegove potrošače ili korisnike. Marka donosi dodanu atraktivnost gradu i na taj način konkurentnost spram ostalih gradova u regiji ili šire.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu XX. CROMAR kongres Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti = Marketing in the knowledge society and contemporary business reality, održanom od 25.-27.10.2007., Rijeka, Hrvatska ; objavljen u cjelosti na CD-Zborniku radova ; Rijeka : Ekonomski fakultet, 2007. ; ISBN 978-953-6148-63-9.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko gospodarsko učilište, Križevci

Profili:

Avatar Url Silvije Jerčinović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jerčinović, Silvije
Konkurentski identitet i imidž grada // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 347-359
Jerčinović, S. (2007) Konkurentski identitet i imidž grada. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.) Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 347-359.
@inbook{inbook, author = {Jer\v{c}inovi\'{c}, Silvije}, year = {2007}, pages = {347-359}, keywords = {marka grada, imi\dj grada, identitet grada, marketing mjesta}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {Konkurentski identitet i imid\v{z} grada}, keyword = {marka grada, imi\dj grada, identitet grada, marketing mjesta}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Jer\v{c}inovi\'{c}, Silvije}, year = {2007}, pages = {347-359}, keywords = {city brand, image of city, city identity, place marketing}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {Competitive identity and image of a city}, keyword = {city brand, image of city, city identity, place marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font