Pregled bibliografske jedinice broj: 387839
Marketing strategija
Marketing strategija // Acta graphica, 10/1998 (1998), 63-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 387839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategija
(Marketing Strategy)
Autori
Juri, Božidar
Izvornik
Acta graphica (0353-4707) 10/1998
(1998);
63-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing; strategija; tržišna efikasnost; organizacijska struktura; printing enterprise
(marketing; strategy; market efficiency; organization structure; printing enterprise)
Sažetak
U ovom radu autor je istraživao organizacijsku projekciju koja zagovara strukturiranje oko ciljeva koji jasno definiraju strategiju iz koje proizlazi tržišna efikasnost naročito bitna zbog neiskorištenih tržišnih i tehnoloških mogućnosti u grafičkom poduzeću. Strategiju autor promatra kao dio marketinga koji logično integrira skučene perspektive i usmjerava ih prema tržišnoj efikasnosti, koju podstiče organizacijska struktura i tržišna fleksibilnost.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija