Pregled bibliografske jedinice broj: 386869
Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće
Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 228-242
CROSBI ID: 386869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće
(Strategy map for the Croatian textile and clothing industry)
Autori
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj
Urednik/ci
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan
Izdavač
Ekonomski institut Zagreb
Grad
Zagreb
Godina
2008
Raspon stranica
228-242
ISBN
978-953-6030-36-1
Ključne riječi
strategijska mapa, tržišno pozicioniranje, industrija tekstila i odjeće
(strategy map, market-based positioning, textile and clothing industry)
Sažetak
Koristeći se strategijskom mapom zasnovanom na balanced scorecard metodologiji, u ovom su poglavlju definirane odrednice tržišnog repozicioniranja hrvatske industrije tekstila i odjeće. Razvijena je strategijska mapa za hrvatsku industriju tekstila i odjeće. Mapa se sastoji od četiri dijela: financijskih ciljeva, kupaca, unutarnjeg poslovnog procesa, procesa učenja i rasta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb