Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386861

Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj


Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, Ivan
Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 137-149


CROSBI ID: 386861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj
(Demand, consumer satisfaction and loyalty in the textile and clothing industry in Croatia)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj

Urednik/ci
Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan

Izdavač
Ekonomski institut Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2008

Raspon stranica
137-149

ISBN
978-953-6030-36-1

Ključne riječi
industrija tekstila i odjeće, potražnja, zadovoljstvo, lojalnost, robna marka, Hrvatska
(textile and clothing industry, demand, consumer satisfaction, loyalty, brand, Croatia)

Sažetak
Potražnja za hrvatskim odjevnim i tekstilnim proizvodima izrazito je nepredvidiva kategorija. Na potražnju hrvatskih proizvoda negativno utječu pad izdataka za odjevne proizvode, percepcije kupaca i nizak imidž, malo hrvatsko tržište ograničene kupovne moći. Marke hrvatskih proizvođača nisu dovoljno poznate, a to je posljedica slabe promocije, ali i nedostatka financijskih sredstava za aktivniju promociju. Nedovoljna je pokrivenost hrvatskoga tržišta i ograničeni su kanali distribucije. Postojeće ograničenje kupovne moći domaćih kupaca smanjivat će se s očekivanim gospodarskim rastom, što će se odraziti na kupnju domaćih proizvoda s markom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan Teodorović (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, Ivan
Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 137-149
Anić, I., Rajh, E. & Teodorović, I. (2008) Potražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj. U: Anić, I., Lovrinčević, Ž., Rajh, E. & Teodorović, I. (ur.) Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj. Zagreb, Ekonomski institut Zagreb, str. 137-149.
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo and Teodorovi\'{c}, Ivan}, year = {2008}, pages = {137-149}, keywords = {industrija tekstila i odje\'{c}e, potra\v{z}nja, zadovoljstvo, lojalnost, robna marka, Hrvatska}, isbn = {978-953-6030-36-1}, title = {Potra\v{z}nja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odje\'{c}e u Hrvatskoj}, keyword = {industrija tekstila i odje\'{c}e, potra\v{z}nja, zadovoljstvo, lojalnost, robna marka, Hrvatska}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Rajh, Edo and Teodorovi\'{c}, Ivan}, year = {2008}, pages = {137-149}, keywords = {textile and clothing industry, demand, consumer satisfaction, loyalty, brand, Croatia}, isbn = {978-953-6030-36-1}, title = {Demand, consumer satisfaction and loyalty in the textile and clothing industry in Croatia}, keyword = {textile and clothing industry, demand, consumer satisfaction, loyalty, brand, Croatia}, publisher = {Ekonomski institut Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font