Pregled bibliografske jedinice broj: 386605
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima // Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference / doc.dr.Duško Bjelica (ur.).
Podgorica: CSA, 2009. str. 145-151 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 386605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima
(Status congruence of 7-21 years old students with expected konstructive processes)
Autori
Bonacin, Dobromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference
/ Doc.dr.Duško Bjelica - Podgorica : CSA, 2009, 145-151
Skup
V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference
Mjesto i datum
Podgorica, Crna Gora, 02.04.2009. - 04.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
procesi; razvoj; kontinuum
(processes; development; continuum)
Sažetak
Svrha ovog rada bila je identifikacija aktualnog stanja 775 ispitanika uzrasta 7 - 21 godine i usporedba s očekivanim vrijednostima prema procesnom modelu Bonacina iz 2004.g. Primjenjeno je 14 varijabli modificirane Eurofit baterije, a podaci su transformirani u jednostavni oblik s grafičkim prikazom radi lakšeg razumijevanja. Identificirano je razdoblje početka osnove škole (I – IV razred) s premašenim očekivanjima, te srednja škola s izrazitim ukupnim podbačajem. Kroz više razrede osnovne škole (V – VIII razred) može se registrirati očekivano stanje. Predloženo je ozbiljno preispitivanje planova i programa, kao i drugih postavki poput kvalitete rada kadra, za prevladavanje ovog stanja. Vjerojatno je u takvu evaluaciju potrebno uključiti širu zajednicu, jer je problem ne samo ozbiljan, već i iznimno kompleksan, s mogućim dugoročnim posljedicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija