Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386605

Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima


Bonacin, Dobromir
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima // Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference / doc.dr.Duško Bjelica (ur.).
Podgorica: CSA, 2009. str. 145-151 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 386605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima
(Status congruence of 7-21 years old students with expected konstructive processes)

Autori
Bonacin, Dobromir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference / Doc.dr.Duško Bjelica - Podgorica : CSA, 2009, 145-151

Skup
V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference

Mjesto i datum
Podgorica, Crna Gora, 02.04.2009. - 04.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
procesi; razvoj; kontinuum
(processes; development; continuum)

Sažetak
Svrha ovog rada bila je identifikacija aktualnog stanja 775 ispitanika uzrasta 7 - 21 godine i usporedba s očekivanim vrijednostima prema procesnom modelu Bonacina iz 2004.g. Primjenjeno je 14 varijabli modificirane Eurofit baterije, a podaci su transformirani u jednostavni oblik s grafičkim prikazom radi lakšeg razumijevanja. Identificirano je razdoblje početka osnove škole (I – IV razred) s premašenim očekivanjima, te srednja škola s izrazitim ukupnim podbačajem. Kroz više razrede osnovne škole (V – VIII razred) može se registrirati očekivano stanje. Predloženo je ozbiljno preispitivanje planova i programa, kao i drugih postavki poput kvalitete rada kadra, za prevladavanje ovog stanja. Vjerojatno je u takvu evaluaciju potrebno uključiti širu zajednicu, jer je problem ne samo ozbiljan, već i iznimno kompleksan, s mogućim dugoročnim posljedicama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dobromir Bonacin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bonacin, Dobromir
Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima // Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference / doc.dr.Duško Bjelica (ur.).
Podgorica: CSA, 2009. str. 145-151 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bonacin, D. (2009) Podudarnost statusa učenika i studenata od 7 do 21 godine sa očekivanim konstruktivnim procesima. U: doc.dr.Duško Bjelica (ur.)Proceedings of V Congress of Montenegrin Sport Academy and VI International Scientific Conference.
@article{article, author = {Bonacin, Dobromir}, year = {2009}, pages = {145-151}, keywords = {procesi, razvoj, kontinuum}, title = {Podudarnost statusa u\v{c}enika i studenata od 7 do 21 godine sa o\v{c}ekivanim konstruktivnim procesima}, keyword = {procesi, razvoj, kontinuum}, publisher = {CSA}, publisherplace = {Podgorica, Crna Gora} }
@article{article, author = {Bonacin, Dobromir}, year = {2009}, pages = {145-151}, keywords = {processes, development, continuum}, title = {Status congruence of 7-21 years old students with expected konstructive processes}, keyword = {processes, development, continuum}, publisher = {CSA}, publisherplace = {Podgorica, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font