Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 386218

Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu


Hrvatić Neven
Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu // Različitosti su naše bogatstvo
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 386218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu
(Intercultural Education in Boarding School)

Autori
Hrvatić Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Različitosti su naše bogatstvo

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.11.2008. - 18.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
učenički dom; interkulturalni odgoj i obrazovanje; domski kurikulum
(Boarding School; Intercultural Education; Boarding school Curricullum)

Sažetak
Domski odgoj ne treba oponašati život u obitelji, niti može nadoknaditi njenu odgojnu funkciju. Odgojna praksa u domovima pretpostavlja primjenu različitih modela (prema mogućnostima i potrebama odgojenika), koji će se provoditi kroz demokratski, partnerski i pluralistički odnos. Složenost domskog odgoja proizlazi iz specifičnog ustroja domova, njihove pedagoške, psihološke i socijalne orijentacije, koja tek u kontekstu kurikularnog pristupa može doći do punog izražaja. Koncepcija interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u domu ovisit će, u velikoj mjeri, od strukture interkulturalnog kurikuluma, a prema kulturnoj integraciji, implementaciji u odgojno-obrazovnoj praksi i interkulturalnoj domskoj zajednici. U prostoru između sudjelovanja/uključivanja i učenja "živjeti zajedno" omogućeno je nastajanje i djelovanje interkulturalne domske zajednice. Kako bi se interkulturalni proces neposredno provodio/zaživio, uz obrazovnu komponentu neophodna je odgojna. Učenički dom prestaje biti samo mjesto stjecanja interkulturalnih spoznaja, već kontinuiranog "učenja" (su)života, suradnje, tolerancije, ravnopravnosti... u kojem neposredno sudjeluju učenici, odgojitelji, roditelji i okružje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić Neven
Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu // Različitosti su naše bogatstvo
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Hrvatić Neven (2008) Interkulturalni odgoj i obrazovanje u učeničkom domu. U: Različitosti su naše bogatstvo.
@article{article, year = {2008}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ki dom, interkulturalni odgoj i obrazovanje, domski kurikulum}, title = {Interkulturalni odgoj i obrazovanje u u\v{c}eni\v{c}kom domu}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ki dom, interkulturalni odgoj i obrazovanje, domski kurikulum}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2008}, keywords = {Boarding School, Intercultural Education, Boarding school Curricullum}, title = {Intercultural Education in Boarding School}, keyword = {Boarding School, Intercultural Education, Boarding school Curricullum}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font