Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 385439

Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji


Tomić, Zoran; Milas, Zdeslav; Kapulica, Mario
Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji // Hum (Mostar), 4 (2008), 314-331 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 385439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji
(Social Software in online public relations - New challenges in corporate communication)

Autori
Tomić, Zoran ; Milas, Zdeslav ; Kapulica, Mario

Izvornik
Hum (Mostar) (1840-233X) 4 (2008); 314-331

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; mrežna komunikacija ; korporativna komunikacija ; društveni softver ; digitalna reputacija ; mediji
(public relations ; online communication ; corporate communication ; social software ; digital reputation ; media)

Sažetak
Prije petnajst godina pojavom interneta stvorene su nove strukture javne komunikacije koje dopunjavaju tradicionalne medijske mehanizme dovodeći u isto vrijeme njihovu dominaciju u pitanje. Rasprostranjenost interneta stavilo je korporativnu komunikaciju pred nove izazove: mrežna komunikacija u tome kontekstu preuzima suodgovornost za digitalnu reputaciju, a ona je postala činitelj stvaranja vrijednosti. Stvoreni su izazovi i šanše za komunikacijski menadžment na mreži, ona omogućuje izravne i nefiltrirane odnose s raznim dionicima. No, mrežna komunikacija ima svoja vlastita pravila, nove javnosti razlikuju se od klasičnih javnosti ne samo po virtualnosti nego i po vlastitim pravilima pozornosti i po stilovima. Uloga vratara igra znatno manju ulogu negoli u klasičnim medijima. S nastankom društvenog softvera stvoreni su novi oblici mrežne komunikacije. To su ponajprije blogovi, podcast, RSS i wiki koji mogu proširiti komunikativni prostor djelovanja korporacije. S pojavom web- stranica nastao je prvi tip online odnosa s javnošću, digitalizirani PR. Uz mogućnost povratnog kanala stvoren je drugi tip, internet- PR, no oba tipa su monološka. S pojavom društvenog softvera 2005. godine nastaje treći tip nazvan Cluetrain-PR. On je dijaloškoga karaktera, a cilj mu je postizanje međusobnoga razumijevanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdeslav Milas (autor)

Avatar Url Zoran Tomić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Zoran; Milas, Zdeslav; Kapulica, Mario
Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji // Hum (Mostar), 4 (2008), 314-331 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Tomić, Z., Milas, Z. & Kapulica, M. (2008) Društveni softver u mrežnim odnosima s javnošću - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji. Hum (Mostar), 4, 314-331.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Zoran and Milas, Zdeslav and Kapulica, Mario}, year = {2008}, pages = {314-331}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, mre\v{z}na komunikacija, korporativna komunikacija, dru\v{s}tveni softver, digitalna reputacija, mediji}, journal = {Hum (Mostar)}, volume = {4}, issn = {1840-233X}, title = {Dru\v{s}tveni softver u mre\v{z}nim odnosima s javno\v{s}\'{c}u - Novi izazovi u korporativnoj komunikaciji}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, mre\v{z}na komunikacija, korporativna komunikacija, dru\v{s}tveni softver, digitalna reputacija, mediji} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Zoran and Milas, Zdeslav and Kapulica, Mario}, year = {2008}, pages = {314-331}, keywords = {public relations, online communication, corporate communication, social software, digital reputation, media}, journal = {Hum (Mostar)}, volume = {4}, issn = {1840-233X}, title = {Social Software in online public relations - New challenges in corporate communication}, keyword = {public relations, online communication, corporate communication, social software, digital reputation, media} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font