Pregled bibliografske jedinice broj: 384933
Sadržaji rukometne igre u didaktičkim radionicama za djecu predškolske i mlađe školske dobi – modaliteti primjene u slobodnom vremenu u funkciji unaprjeđenja općeg antropološkog statusa
Sadržaji rukometne igre u didaktičkim radionicama za djecu predškolske i mlađe školske dobi – modaliteti primjene u slobodnom vremenu u funkciji unaprjeđenja općeg antropološkog statusa // Upravljanje slobodnim vremenom sadržajima sporta i rekreacije / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 251-256 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 384933 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sadržaji rukometne igre u didaktičkim radionicama za djecu predškolske i mlađe školske dobi – modaliteti primjene u slobodnom vremenu u funkciji unaprjeđenja općeg antropološkog statusa
(Modalities in application of contents of team handball in leisure time of pre-school and younger school children with improvement of general anthropological status as a function)
Autori
Gruić, Igor ; Ohnjec, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Upravljanje slobodnim vremenom sadržajima sporta i rekreacije
/ Andrijašević, Mirna - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009, 251-256
Skup
Međunarodno znanstveno-stručna konferencija "Upravljanje slobodnim vremenom sadržajima sporta i rekreacije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.02.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rukomet; didaktička radionica; djeca
(team handball; didactic workshop/playground; children)
Sažetak
Primjena sadržaja sa elementima rukometne igre moguća je u okviru postojećih i uključenjem nekih 'novoosvještenih' formulacija tjelesnog vježbanja. Sadržaji koji zbog svoje strukturne širine i varijabilnosti doprinose didaktičkim, ali i pedagoškim momentima napretka, proizvode dodane vrijednosti programima, što za posljedicu često ima i povećanje interesa svih potencijalnih sudionika – djece, roditelja, organizatora i poduzetnika. Mehanizmi za rješavanje stvarnih situacijskih problema koje dijete stekne u igri, a primjenjuje izvan igre, kineziologu daje vrijednost i okvir djelovanja, u ovom slučaju s djecom predškolske i mlađe školske dobi u okviru primjene rukometnih sadržaja u didaktičkim radionicama/igraonicama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb