Pregled bibliografske jedinice broj: 384776
On the importance of marketing knowledge and skills for marketers
On the importance of marketing knowledge and skills for marketers // Marketing theory challenges in transitional societties / Ozetić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2008. str. 335-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 384776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
On the importance of marketing knowledge and skills for marketers
Autori
Žabkar, Vesna ; Hosta, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing theory challenges in transitional societties
/ Ozetić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav - Zagreb : Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2008, 335-341
ISBN
978-953-6025-26-8
Skup
2nd International Scientific Conference Marketing Theory Challenges in Transitional Societies
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26.09.2008. - 27.09.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing knowledge; skills; marketers
Sažetak
U ovom radu se govori o važnosti marketinškog znanja i vještina za marketinške stručnjake.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka