Pregled bibliografske jedinice broj: 384736
Važnost obrazovanja i razvoja za uspjeh hotelske industrije – Slučaj Hrvatske
Važnost obrazovanja i razvoja za uspjeh hotelske industrije – Slučaj Hrvatske // Acta Turistica, 20 (2008), 1; 9-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 384736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost obrazovanja i razvoja za uspjeh hotelske industrije – Slučaj Hrvatske
(The role of training and development in hotel industry success – The case of Croatia)
Autori
Pološki Vokić, Nina
Izvornik
Acta Turistica (0353-4316) 20
(2008), 1;
9-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
obrazovanje i razvoj; hotelska poduzeća; obrazovanje i razvoj u hotelskoj industriji; Hrvatska
(training and development (T&D); hotel companies; T&D in hotel industry; Croatia)
Sažetak
Rad se bavi obrazovanjem i razvojem u hotelskom sektoru, s obzirom da uspjeh tog sektora u velikoj mjeri ovisi o kvaliteti obrazovanja i razvoja onih koji u njemu pružaju usluge. U teorijskom dijelu obrazlaže se važnost odnosno pozitivan utjecaj obrazovanja i razvoja na unaprjeđenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji. U empirijskom dijelu istražuje se problematika obrazovanja i razvoja u hotelskoj industriji u Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo da hotelska poduzeća u Hrvatskoj još ne prepoznaju važnost obrazovanja i razvoja za njihov dugoročan razvoj i dugoročan razvoj njihovih zaposlenika. Konkretno, istraživanje je pokazalo da ona u obrazovanje i razvoj svojih zaposlenika ulažu manje od prosječnog hrvatskog poduzeća, iako kao radno-intenzivne uslužne kompanije iz strategijski važnog sektora za hrvatsku ekonomiju imaju u pravilu veće potrebe za stručnim zaposlenicima. The paper looks at a number of training and development issues in the hotel sector, as its success depends heavily on the quality of the training and development of those who deliver its services. In its theoretical part, the paper provides evidence of the positive impact that training and development can have on improving the quality of customer service within a hotel environment. In its empirical part, training and development issues in Croatian hotel industry were explored. The survey revealed that hotel companies in Croatia have not yet recognized the role that training and development play in the long-term development of their staff and business. Precisely, the survey revealed that they invest in their employees’ training and development even less than average Croatian company, although as labor-intensive service companies from the strategically important sector for the Croatian economy they have generally a greater need for trained employees.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- LORETO Thesaurus
- CIRET
- EBSCO Host