Pregled bibliografske jedinice broj: 383882
Zanimanja učitelja i odgajatelja iz perspektive studenata
Zanimanja učitelja i odgajatelja iz perspektive studenata // Metodički obzori, 3 (2008), 2; 73-82 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 383882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zanimanja učitelja i odgajatelja iz perspektive studenata
(Teachers' and Educators' Professions from the Students' Perspective)
Autori
Jukić, Tonća ; Reić Ercegovac, Ina
Izvornik
Metodički obzori (1846-1484) 3
(2008), 2;
73-82
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učitelji; odgajatelji; društveni status; poželjne osobine
(teachers; educators; social status; desirable characteristics)
Sažetak
Društvo postavlja visoka očekivanja spram učitelja i odgajatelja kao temeljnih nositelja odgojno-obrazovnog procesa, međutim nedostatna su ulaganja u njihov profesionalni razvoj i radne uvjete. Iako zahtjevna i teška, ta su zanimanja dugo materijalno i statusno podcijenjena što potvrđuju mnoga istraživanja u Hrvatskoj i svijetu. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati kako studenti Učiteljskog studija i Studija predškolskog odgoja splitskog sveučilišta poimaju neke vidove svojih budućih zanimanja poput društvenog statusa i poželjnih osobina učitelja i odgajatelja. Rezultati su pokazali da studenti imaju realnu sliku o društvenoj percepciji svojih budućih zanimanja te da postoji potreba njihovog daljnjeg osvješćivanja o važnosti posla kojim će se baviti s čime treba započeti tijekom studija kako bi se doprinijelo profesionalizaciji obaju zanimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski