Pregled bibliografske jedinice broj: 383453
Uloga knjižnice u integraciji djece s disleksijom
Uloga knjižnice u integraciji djece s disleksijom, 2008., diplomski rad, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 383453 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga knjižnice u integraciji djece s disleksijom
(The Role of Library in Integration of Children with Dyslexia)
Autori
Sokolić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
19.01
Godina
2008
Stranica
41
Mentor
Stričević, Ivanka
Ključne riječi
dječja knjižnica; poteškoće u čitanju; disleksija
(library for children; difficulties in reading; dyslexia)
Sažetak
Knjižnica je ustanova koja pruža razne izvore informacija, stoga ima značajnu ulogu u ostvarivanju prava svakog pojedinca na slobodan pristup informaciji. No pristup informacijama može biti ograničen osobama s posebnim potrebama, između ostalog i djeci s teškoćama u čitanju i pisanju. U radu je predstavljena uloga knjižnice u društvu i njene zadaće, a zatim posebno dječji odjeli i njihovo djelovanje s obzirom da se tema u radu odnosi na dječju populaciju. Knjižnica ima ulogu u promicanju čitanja. Potrebno je objasniti proces čitanja te njegov utjecaj na daljni djetetov razvoj. Također je u radu predstavljena disleksija, koja se odnosi na teškoće u čitanju, ali može biti više od toga. Dislektično dijete može imati osim teškoće u čitanju, teškoće u pisanju, matematici i nedostatku pozornosti. Svako dijete koje ima disleksiju, je specifično i ima svoje specifične potrebe. Disleksija postaje vidljiva kada dijete krene u školu, jer se poteškoće javljaju upravo pri tim školskim vještinama, čitanja, pisanja, računanja. Cilj ovoga rada je istražiti ulogu knjižnice u razvijanju aktivnosti pomoću kojih bi knjižničari pružali potporu djeci s disleksijom u njihovoj integraciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-1221210-0728 - Čitateljske navike i informacijske potrebe građana Hrvatske (Jelušić, Srećko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Sveučilište u Zadru
Profili:
Ivanka Stričević
(mentor)