Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 382764

Konstruktivistički pristup poučavanju matematike


Halusek, Vlado
Konstruktivistički pristup poučavanju matematike // Suvremene metode poučavanja u funkciji poboljšanja učinkovitosti nastave
Virovitica, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 382764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistički pristup poučavanju matematike
(A constructivist approach to Mathematics teaching)

Autori
Halusek, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Suvremene metode poučavanja u funkciji poboljšanja učinkovitosti nastave

Mjesto i datum
Virovitica, Hrvatska, 24.03.2008

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Nastava matematike; edukacijski konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; konceptualna promjena; učinci nastave; uvjeti rada.
(Mathematics teaching; educationally constructivism; problem-centered learning; conceptual change; teaching effects; learning conditions.)

Sažetak
U današnje vrijeme, o nastavi se uglavnom govori u kontekstu suvremene i dobro opremljene škole. Zaboravlja se da postoje i škole u kojima su vrlo skromni uvjeti rada. Ovim radom se pokazuje da konstruktivistički usmjerena nastava matematike, kao suvremena metoda nastave, može biti pogodna i za rad u skromnim uvjetima. Stoga se opisuju metode i ideje koji su pogodne za učinkovito poučavanje u skromnim uvjetima rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Vlado Halusek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Halusek, Vlado
Konstruktivistički pristup poučavanju matematike // Suvremene metode poučavanja u funkciji poboljšanja učinkovitosti nastave
Virovitica, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Halusek, V. (2008) Konstruktivistički pristup poučavanju matematike. U: Suvremene metode poučavanja u funkciji poboljšanja učinkovitosti nastave.
@article{article, author = {Halusek, Vlado}, year = {2008}, keywords = {Nastava matematike, edukacijski konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, konceptualna promjena, u\v{c}inci nastave, uvjeti rada.}, title = {Konstruktivisti\v{c}ki pristup pou\v{c}avanju matematike}, keyword = {Nastava matematike, edukacijski konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, konceptualna promjena, u\v{c}inci nastave, uvjeti rada.}, publisherplace = {Virovitica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Halusek, Vlado}, year = {2008}, keywords = {Mathematics teaching, educationally constructivism, problem-centered learning, conceptual change, teaching effects, learning conditions.}, title = {A constructivist approach to Mathematics teaching}, keyword = {Mathematics teaching, educationally constructivism, problem-centered learning, conceptual change, teaching effects, learning conditions.}, publisherplace = {Virovitica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font