Pregled bibliografske jedinice broj: 382764
Konstruktivistički pristup poučavanju matematike
Konstruktivistički pristup poučavanju matematike // Suvremene metode poučavanja u funkciji poboljšanja učinkovitosti nastave
Virovitica, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 382764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivistički pristup poučavanju matematike
(A constructivist approach to Mathematics teaching)
Autori
Halusek, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Suvremene metode poučavanja u funkciji poboljšanja učinkovitosti nastave
Mjesto i datum
Virovitica, Hrvatska, 24.03.2008
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Nastava matematike; edukacijski konstruktivizam; problemski usmjerena nastava; konceptualna promjena; učinci nastave; uvjeti rada.
(Mathematics teaching; educationally constructivism; problem-centered learning; conceptual change; teaching effects; learning conditions.)
Sažetak
U današnje vrijeme, o nastavi se uglavnom govori u kontekstu suvremene i dobro opremljene škole. Zaboravlja se da postoje i škole u kojima su vrlo skromni uvjeti rada. Ovim radom se pokazuje da konstruktivistički usmjerena nastava matematike, kao suvremena metoda nastave, može biti pogodna i za rad u skromnim uvjetima. Stoga se opisuju metode i ideje koji su pogodne za učinkovito poučavanje u skromnim uvjetima rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija