Pregled bibliografske jedinice broj: 382213
Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj
Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 382213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj
(University e-learning strategies contributions to the Bologna process in Croatia)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sveučilišne strategije; strategije e-učenja; visokoškolska nastava
(university strategies; e-learning strategies; teaching in higher education)
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrđivanje doprinosa postojećih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa, te postavljanje teorijski utemeljenih smjernica za razvoj strategija e-učenja na visokoškolskim institucijama u Hrvatskoj. U radu se pregledavaju ključni dokumenti Europskog vijeća vezani uz Bolonjski proces, te strategije e-učenja s nekoliko svjetskih sveučilišta. Dan je prikaz znanstvenih radova iz područja e-učenja u visokoškolskim institucijama i utjecaju strategije na uspješnost provedbe e-učenja, te znanstvenih i stručnih radova o uspješnosti provedbe Bolonjskog procesa u Hrvatskoj. Analiziraju se i uspoređuju postojeći strateški dokumenti o provedbi e-učenja na sveučilištima u Hrvatskoj s ciljem određivanja općih smjernica za razvoj sveučilišnih strategija za e-učenje.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija