Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 382213

Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj


Batarelo Kokić, Ivana
Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 382213 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj
(University e-learning strategies contributions to the Bologna process in Croatia)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
sveučilišne strategije; strategije e-učenja; visokoškolska nastava
(university strategies; e-learning strategies; teaching in higher education)

Sažetak
Cilj ovog rada je utvrđivanje doprinosa postojećih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa, te postavljanje teorijski utemeljenih smjernica za razvoj strategija e-učenja na visokoškolskim institucijama u Hrvatskoj. U radu se pregledavaju ključni dokumenti Europskog vijeća vezani uz Bolonjski proces, te strategije e-učenja s nekoliko svjetskih sveučilišta. Dan je prikaz znanstvenih radova iz područja e-učenja u visokoškolskim institucijama i utjecaju strategije na uspješnost provedbe e-učenja, te znanstvenih i stručnih radova o uspješnosti provedbe Bolonjskog procesa u Hrvatskoj. Analiziraju se i uspoređuju postojeći strateški dokumenti o provedbi e-učenja na sveučilištima u Hrvatskoj s ciljem određivanja općih smjernica za razvoj sveučilišnih strategija za e-učenje.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana
Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
Batarelo Kokić, I. (2008) Doprinos sveučilišnih strategija e-učenja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj. U: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2008}, keywords = {sveu\v{c}ili\v{s}ne strategije, strategije e-u\v{c}enja, visoko\v{s}kolska nastava}, title = {Doprinos sveu\v{c}ili\v{s}nih strategija e-u\v{c}enja provedbi Bolonjskog procesa u Hrvatskoj}, keyword = {sveu\v{c}ili\v{s}ne strategije, strategije e-u\v{c}enja, visoko\v{s}kolska nastava}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2008}, keywords = {university strategies, e-learning strategies, teaching in higher education}, title = {University e-learning strategies contributions to the Bologna process in Croatia}, keyword = {university strategies, e-learning strategies, teaching in higher education}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font