Pregled bibliografske jedinice broj: 381885
Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju
Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju // Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 164-181
CROSBI ID: 381885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju
(Why is it (sometimes) hard for us to study?)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Rovan, Daria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori
Urednik/ci
Čorkalo Biruški, Dinka
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
164-181
ISBN
978-953-0-30718-6
Ključne riječi
strategije učenja, motivacija za učenje
(learning strategies, learning motivation)
Sažetak
Poglavlje donosi pregled spoznaja o učenju u visokom školstvu te opisuje različite strategije i pristupe učenju. Također su iznesene spoznaje o tome što nas sve može motivirati za učenje. Na temelju danih objašnjenja svatko od čitatelja može odrediti kakav je upravo njegov pristup učenju te kako ga može učiniti učinkovitijim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301676-1357 - Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (Vlahović-Štetić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb