Pregled bibliografske jedinice broj: 381611
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika // Život i škola, 11 (2004), 1; 57-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 381611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika
(Relationship between perceived and real foreign language vocabulary teaching strategies)
Autori
Pavičić, Višnja
Izvornik
Život i škola (0044-4855) 11
(2004), 1;
57-67
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strategije poučavanja vokabulara; engleski kao strani jezik; percepcija; upitnik
(vocabulary teaching strategies; English as a foreign language; perception; questionnaire)
Sažetak
Odnos učenikove percepcije i nastavnikovih strategija poučavanja vokabulara jedan je od važnih čimbenika koji mogu doprinositi uspješnosti poučavanja vokabulara stranoga jezika. Istraživanje prikazano u ovome članku provedeno je kako bi se rasvijetlila interakcija između percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara. Spoznaja o prirodi te interakcije nastavnicima može pomoći u osvješćivanju i vrednovanju vlastite uloge u procesu učenja i usvajanja vokabulara u uvjetima formalne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija