Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381611

Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika


Pavičić, Višnja
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika // Život i škola, 11 (2004), 1; 57-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 381611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika
(Relationship between perceived and real foreign language vocabulary teaching strategies)

Autori
Pavičić, Višnja

Izvornik
Život i škola (0044-4855) 11 (2004), 1; 57-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
strategije poučavanja vokabulara; engleski kao strani jezik; percepcija; upitnik
(vocabulary teaching strategies; English as a foreign language; perception; questionnaire)

Sažetak
Odnos učenikove percepcije i nastavnikovih strategija poučavanja vokabulara jedan je od važnih čimbenika koji mogu doprinositi uspješnosti poučavanja vokabulara stranoga jezika. Istraživanje prikazano u ovome članku provedeno je kako bi se rasvijetlila interakcija između percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara. Spoznaja o prirodi te interakcije nastavnicima može pomoći u osvješćivanju i vrednovanju vlastite uloge u procesu učenja i usvajanja vokabulara u uvjetima formalne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Višnja Pavičić Takač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Višnja
Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika // Život i škola, 11 (2004), 1; 57-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pavičić, V. (2004) Odnos percipiranih i stvarnih strategija poučavanja vokabulara stranoga jezika. Život i škola, 11 (1), 57-67.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2004}, pages = {57-67}, keywords = {strategije pou\v{c}avanja vokabulara, engleski kao strani jezik, percepcija, upitnik}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {11}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Odnos percipiranih i stvarnih strategija pou\v{c}avanja vokabulara stranoga jezika}, keyword = {strategije pou\v{c}avanja vokabulara, engleski kao strani jezik, percepcija, upitnik} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2004}, pages = {57-67}, keywords = {vocabulary teaching strategies, English as a foreign language, perception, questionnaire}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola}, volume = {11}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Relationship between perceived and real foreign language vocabulary teaching strategies}, keyword = {vocabulary teaching strategies, English as a foreign language, perception, questionnaire} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font