Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 381021

Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara


Dukić, Gordana; Turkalj, Davorin; Sesar, Mate
Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara // Ekonomski vjesnik : ?opis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXI (2008), 1-2; 75-81 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 381021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara
(System of Marketing Deciding Support Based on Game Theory)

Autori
Dukić, Gordana ; Turkalj, Davorin ; Sesar, Mate

Izvornik
Ekonomski vjesnik : ?opis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) XXI (2008), 1-2; 75-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
sustav podrške odlučivanju; marketing-management; teorija igara; parametri normalne razdiobe; relevantni podaci; računalna simulacija
(system of support decision; marketing-management; game theory; parameters of normal distribution; relevant data; computer simulation)

Sažetak
Kvantitativne metode i modeli mogu se primijeniti u brojnim područjima marketing-odlučivanja. Izbor optimalne strategije pri reklamiranju proizvoda jedan je od problema s kojima se marketing-management često susreće. Upotreba modela razvijenih u okviru teorije igara značajno olakšava pronalaženje rješenja konfliktnih situacija do kojih pri tome dolazi. Sustav podrške odlučivanja prezentiran u ovom radu utemeljen je na pretpostavci da u igri sudjeluju dvije suprotstavljene strane. S ciljem unapređenja procesa odlučivanja, u polazni model inkorporirana je računalna simulacija postotnih promjena udjela na tržištu, koje predstavljaju elemente matrice plaćanja. Pretpostavljeno je da slučajne varijable koje ih reprezentiraju slijede normalnu razdiobu. Procjenu njihovih parametara potrebno je izvršiti na temelju relevantnih podataka. Posebno mjesto u rješavanju i analizi predloženog modela zauzimaju informacijske tehnologije, odnosno računalo i odgovarajuće programske aplikacije. Takva njihova primjena i predstavlja osnovnu značajku sustava podrške odlučivanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
079-0000000-3576 - Razvoj multisektorskog modela obiteljske poljoprivrede ruralnih područja (Zmaić, Krunoslav, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url davorin turkalj (autor)

Avatar Url Gordana Dukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Gordana; Turkalj, Davorin; Sesar, Mate
Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara // Ekonomski vjesnik : ?opis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXI (2008), 1-2; 75-81 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Dukić, G., Turkalj, D. & Sesar, M. (2008) Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara. Ekonomski vjesnik : ?opis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXI (1-2), 75-81.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Gordana and Turkalj, Davorin and Sesar, Mate}, year = {2008}, pages = {75-81}, keywords = {sustav podr\v{s}ke odlu\v{c}ivanju, marketing-management, teorija igara, parametri normalne razdiobe, relevantni podaci, ra\v{c}unalna simulacija}, journal = {Ekonomski vjesnik : ?opis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XXI}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {Sustav podr\v{s}ke marketing-odlu\v{c}ivanju baziran na teoriji igara}, keyword = {sustav podr\v{s}ke odlu\v{c}ivanju, marketing-management, teorija igara, parametri normalne razdiobe, relevantni podaci, ra\v{c}unalna simulacija} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Gordana and Turkalj, Davorin and Sesar, Mate}, year = {2008}, pages = {75-81}, keywords = {system of support decision, marketing-management, game theory, parameters of normal distribution, relevant data, computer simulation}, journal = {Ekonomski vjesnik : ?opis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {XXI}, number = {1-2}, issn = {0353-359X}, title = {System of Marketing Deciding Support Based on Game Theory}, keyword = {system of support decision, marketing-management, game theory, parameters of normal distribution, relevant data, computer simulation} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Referativnyi Zhurnal (Abstracts Journal)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font