Pregled bibliografske jedinice broj: 380993
Obilježja inozemnih putovanja kineskih turista 2007. godine
Obilježja inozemnih putovanja kineskih turista 2007. godine // Turizam : znanstveno-stru� � opis, 56 (2008), 3; 360-361 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 380993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja inozemnih putovanja kineskih turista 2007. godine
(Characteristics of Chinese overseas travelers in 2007 year)
Autori
Hendija, Zvjezdana
Izvornik
Turizam : znanstveno-stru� � opis (0494-2639) 56
(2008), 3;
360-361
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
turizam; inozemna putovanja; kineski turisti
(tourism; international travel; Chinese tourists)
Sažetak
Na svjetskom turističkom tržištu Kina zauzima izuzetno važno mjesto, iz godine u godinu sve važnije, osobito kao emitivno turističko tržište. S utrošenih 30 milijardi američkih dolara u 2007. godini na putovanjima u inozemstvu kineski turisti svrstavaju se na peto mjesto u svijetu, iza turista iz Njemačke, SAD-a, Velike Britanije i Francuske, prema podacima Svjetske turističke organizacije. U globalnim razmjerima Kina je najpropulzivnije turističko tržište jer bilježi najdinamičniji rast izdataka za turistička putovanja među vodećih deset svjetskih lidera. Uzme li se u obzir da u Kini živi 1, 3 milijarde stanovnika te da su 2007. godine Kinezi ostvarili oko 41 milijun putovanja u inozemstvo, može se zaključiti da turistički potencijal toga emitivnog tržišta nije ni približno iskorišten (jer je zasad turistički aktivno tek oko 0, 03% stanovništva). Dinamičan gospodarski rast, povoljan odnos nacionalne valute prema drugim svjetskim valutama, ukidanje ograničenja za putovanja u inozemstvo, političko otvaranje Kine, potpisivanje bilateralnih ugovora s većinom zemalja u svijetu, viši životni standard lokalnog stanovništva, veći broj državnih praznika i više slobodnog vremena, rastuće potrebe za odmorom i putovanjima te bolje poznavanje stranih jezika, posebno engleskog, želja za upoznavanjem drugih naroda i njihove kulturne baštine, uz snažan turistički potencijal, samo su neki od poticajnih činitelja razvoja ovog rastućeg emitivnog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
126-0000000-3347 - Mjerenje važnosti utjecaja turizma na gospodarstvo Hrvatske (Čorak, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Zvjezdana Hendija
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- C.I.R.E.T.
- C.A.B
- TTRA
- Cabell’
- s Directory
- Social Planning/Policy & Development Abstracts
- EBSCO
- IBZ
- IBR
- IBR - CD-ROM
- EMBASE, Elsevier Geo Abstracts