Pregled bibliografske jedinice broj: 380952
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
CROSBI ID: 380952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava
(Evaluating intelligent tutoring systems)
Autori
Banovac, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti
Mjesto
Split
Datum
10.07
Godina
2008
Stranica
69
Mentor
Stankov, Slavomir
Neposredni voditelj
Grubišić, Ani
Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi; metode vrednovanja; eksperiment; veličina učinka; učenje i poučavanje
(Intelligent tutoring systems; evaluation methods; experiment; effect size; programming learning and teaching)
Sažetak
S obzirom da su inteligentni tutorski sustavi sve više se uključuju u obrazovanje, kao posljedica toga, potreba za opreznom i sistematičnom kontrolom ovih sustava postalo je važno pitanje. Zbog činjenice da se ti utječu na sam proces učenja i poučavanja, smatramo da se u nastavnom procesu mogu koristiti samo oni sustavi čija je učinkovitost ispitana. Na temelju spoznaja iz literature dali smo pregled metoda vrednovanja inteligentnih tutorskih sustava, s obzirom na to što se želi vrednovati, te smo izdvojili eksperiment kao najpouzdaniju metodu vrednovanja. Budući da je glavni cilj obrazovnog sustava poučavanje, naveli smo što je to veličina učinka, te smo naveli kriterije koji se koriste za procjenu obrazovnog učinka. Sa ciljem utvrđivanja učinkovitostii korištenja sustava xTEx-Sys u primarnom obrazovanju proveli smo eksperiment uz parcijalna ispitivanja u OS Bol, Split nad učenicima petih razreda iz područnog znanja iz matematike (geometrija). U eksperimentu su sudjelovala dva peta razreda. Ukupno 48 učenika petih razreda u razdoblju od tri tjedna, od 11.5 do 1.6.2007. godine, je prošlo postupak učenja i poučavanja na sustavu xTEx-Sys. Također su ispunjavali dvije ankete, te su pisali inicijalni test, dva međutesta i završni test.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split