Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380952

Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava


Banovac, Martina
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split


CROSBI ID: 380952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava
(Evaluating intelligent tutoring systems)

Autori
Banovac, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti

Mjesto
Split

Datum
10.07

Godina
2008

Stranica
69

Mentor
Stankov, Slavomir

Neposredni voditelj
Grubišić, Ani

Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi; metode vrednovanja; eksperiment; veličina učinka; učenje i poučavanje
(Intelligent tutoring systems; evaluation methods; experiment; effect size; programming learning and teaching)

Sažetak
S obzirom da su inteligentni tutorski sustavi sve više se uključuju u obrazovanje, kao posljedica toga, potreba za opreznom i sistematičnom kontrolom ovih sustava postalo je važno pitanje. Zbog činjenice da se ti utječu na sam proces učenja i poučavanja, smatramo da se u nastavnom procesu mogu koristiti samo oni sustavi čija je učinkovitost ispitana. Na temelju spoznaja iz literature dali smo pregled metoda vrednovanja inteligentnih tutorskih sustava, s obzirom na to što se želi vrednovati, te smo izdvojili eksperiment kao najpouzdaniju metodu vrednovanja. Budući da je glavni cilj obrazovnog sustava poučavanje, naveli smo što je to veličina učinka, te smo naveli kriterije koji se koriste za procjenu obrazovnog učinka. Sa ciljem utvrđivanja učinkovitostii korištenja sustava xTEx-Sys u primarnom obrazovanju proveli smo eksperiment uz parcijalna ispitivanja u OS Bol, Split nad učenicima petih razreda iz područnog znanja iz matematike (geometrija). U eksperimentu su sudjelovala dva peta razreda. Ukupno 48 učenika petih razreda u razdoblju od tri tjedna, od 11.5 do 1.6.2007. godine, je prošlo postupak učenja i poučavanja na sustavu xTEx-Sys. Također su ispunjavali dvije ankete, te su pisali inicijalni test, dva međutesta i završni test.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Slavomir Stankov (mentor)

Avatar Url Ani Grubišić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Banovac, Martina
Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
Banovac, M. (2008) 'Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava', diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Banovac, Martina}, year = {2008}, pages = {69}, keywords = {Inteligentni tutorski sustavi, metode vrednovanja, eksperiment, veli\v{c}ina u\v{c}inka, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje}, title = {Vrednovanje inteligentnih tutorskih sustava}, keyword = {Inteligentni tutorski sustavi, metode vrednovanja, eksperiment, veli\v{c}ina u\v{c}inka, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Banovac, Martina}, year = {2008}, pages = {69}, keywords = {Intelligent tutoring systems, evaluation methods, experiment, effect size, programming learning and teaching}, title = {Evaluating intelligent tutoring systems}, keyword = {Intelligent tutoring systems, evaluation methods, experiment, effect size, programming learning and teaching}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font