Pregled bibliografske jedinice broj: 380944
Pregled najvažnijih meta-analiza o učinkovitosti učenja i poučavanja temeljenog na računalu
Pregled najvažnijih meta-analiza o učinkovitosti učenja i poučavanja temeljenog na računalu, 2008., diplomski rad, Prirodoslovno matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 380944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pregled najvažnijih meta-analiza o učinkovitosti učenja i poučavanja temeljenog na računalu
(The Review of the most important Meta-Analysis about Effectiveness of Computer-Based Instruction)
Autori
Burilović, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
11.07
Godina
2008
Stranica
65
Mentor
Stankov, Slavomir
Neposredni voditelj
Grubišić, Ani
Ključne riječi
meta-analiza; veličina učinka; obrazovanje temeljeno na računalu; nastava uz pomoć računala; nastava upravljana računalom; inteligentni tutorski sustavi
(meta-analysis; effect size; computer-based education; computer-assisted instruction; computer-managed instruction; inteligent tutoring systems.)
Sažetak
Meta-analiza je statistička metoda za spajanje, izradu sažetaka i ispitivanje postojećih kvantitativnih istraživačkih radova. Meta-analiza prezentira rezultate svakog istraživanja u obliku veličine učinka. Cilj ovog rada nam je pokazati kolika je učinkovitost oblika učenja i poučavanja temeljenih na računalu. Ukratko su opisane glavne značajke meta-analize, Bloom-ov 2 sigma problem, odnosno traženje metoda grupnog učenja i poučavanja koje će biti učinkovite kao jedan na jedan oblik poučavanja (eng. one to one tutoring), dana je metoda izračuna ukupne veličine učinka i obrađen je Glass-ov rad iz 1976 koji se smatra temeljnim radom iz područja meta-analiza. Obrađeno je ukupno šest meta-analiza: (i) meta-analiza o učinkovitosti primarnog obrazovanja temeljenog na računalima autora Kulik, Kulik i Bangert Drowns iz 1985, (ii) meta-analiza o učinkovitosti visokog obrazovanja temeljenog na računalima autora Kulik i Kulik iz 1986, (iii) Kulikova meta-analiza iz 1994 o učinkovitosti poučavanja temeljenog na računalima, (iv) učinkovitost hipermedijom poduprtog učenja i poučavanja autora Liao-a iz 1999, (v) učinkovitost tehnologijom poduprtog učenja i poučavanja autora Fletchera iz 2003, te (vi) učinkovitost učenja i poučavanja temeljenog na Web-u autora Wisher i Olsona iz 2003.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0361994-1996 - Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (Žitko, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split