Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 380641

Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole


Pivac, Dunja
Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 4; 460-469 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 380641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole
(Significance of Textbooks in Art Classes in Higher Grades of Elementary School)

Autori
Pivac, Dunja

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 149 (2008), 4; 460-469

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
udžbenik; nastava likovne kulture; učenje; otvorena nastava
(textbook; teaching art; learning; open class)

Sažetak
Od školske godine 2006./07. udžbenik prvi put postaje obvezatan i za nastavni predmet likovna kultura u višim razredima osnovne škole (od 5. do 8. razreda) u Republici Hrvatskoj. Pojava i primjena udžbenika likovne kulture promiče ciljeve nacionalnog kurikuluma i potiče razvitak učeničkih postignuća i kompetencija, tj. utječe na realizaciju predmetnog kurikuluma, na organizaciju učenja, na uloge učenika i učitelja te na ustrojstvo cjelokupnog rada u školi. Unatoč uobičajenom, tradicionalnom pristupu primjeni udžbenika i u nastavi likovne kulture, očekuje se da uvođenje i uporaba udžbenika u nastavi spomenutog nastavnog predmeta na početku 21. stoljeća pridonese unaprjeđenju odgojno-obrazovnog procesa s gledišta suvremenih, poglavito psiholoških, pedagoških i didaktičkih spoznaja te realizaciji različitih nastavnih metoda, oblika i strategija, poznatih pod zajedničkim nazivom otvorena nastava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Umjetnička akademija, Split

Profili:

Avatar Url Dunja Pivac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pivac, Dunja
Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 4; 460-469 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Pivac, D. (2008) Značenje udžbenika u nastavi likovne kulture u višim razredima osnovne škole. Napredak (Zagreb), 149 (4), 460-469.
@article{article, author = {Pivac, Dunja}, year = {2008}, pages = {460-469}, keywords = {ud\v{z}benik, nastava likovne kulture, u\v{c}enje, otvorena nastava}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Zna\v{c}enje ud\v{z}benika u nastavi likovne kulture u vi\v{s}im razredima osnovne \v{s}kole}, keyword = {ud\v{z}benik, nastava likovne kulture, u\v{c}enje, otvorena nastava} }
@article{article, author = {Pivac, Dunja}, year = {2008}, pages = {460-469}, keywords = {textbook, teaching art, learning, open class}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {149}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Significance of Textbooks in Art Classes in Higher Grades of Elementary School}, keyword = {textbook, teaching art, learning, open class} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font