Pregled bibliografske jedinice broj: 380018
Vrijednost sagledavanja okupacije u odgojno obrazovnom procesu
Vrijednost sagledavanja okupacije u odgojno obrazovnom procesu // Dijete i društvo, 10 (2008), 1/2; 137-147 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 380018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost sagledavanja okupacije u odgojno obrazovnom procesu
(The Valueof Assessment of Occupation in Upbringing and Education)
Autori
Šimunović, Dubravka
Izvornik
Dijete i društvo (1332-3210) 10
(2008), 1/2;
137-147
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
aktivnosti; okupacije; odgoj; obrazovanje
(activities; ocupation; upbringing; education)
Sažetak
Aktivnosti(okupacije) sastavnice su svakog odgojno obrazovnog procesa. Jednosmjerno sagledavanje okupacija zasigurno ne može zadovoljiti osnovna počela uspješnog bio-psiho-socijalnog razvoja. Radna terapija kao zdravstvena strukaimplementirana je diljem svijeta kao sastavnica timskog pristupa u provedbi odgojno obrazovnih programa. Odabir okupacije pod utjecajem je različitih prediktora. Neosporno je da roditelji, odgojitelji i edukatori često imaju potrebu izravno ili neizravno nametnuti okupaciju, zanemarujući pri tome potrebu za procjenom okupacije. Okupacija je medij koji treba pridonositi odgojno obrazovnom procesu neovisno odnosi li se primarno na dom ili školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija