Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 377411

Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika


Palekčić, Marko
Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2; 157-177 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 377411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika
(Pergormance and/or Effectiveness of Teacher Education)

Autori
Palekčić, Marko

Izvornik
Odgojne znanosti (1846-1204) 10 (2008), 2; 157-177

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
učinkovitost obrazovanja nastavnika; kritički pregled; komparativna empirijska istraživanja; poboljšanje kvalitete obrazovanja nastavnika; Bolonjski sustav studiranja
(effectiveness of teacher education; critical review; comparative empirical studies; improvement of the quality of teacher education; the Bologna system of study)

Sažetak
U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmjerenja (Frey, 2004, 2005) i Kako najuspješniji svjetski školski sustavi postaju vrhunski (McKinesy&Company, 2007). Iz metodološke i obrazovno-teorijske perspektive autor kritički razmatra moguće doprinose (i ograničenja) tih istraživanja reformama obrazovanja nastavnika na nacionalnoj razini. Pritom traži odgovore na sljedeća pitanja: što znače rezultati tih istraživanja za moguće efekte obrazovanja nastavnika, može li se realnost obrazovanja nastavnika dovoljno opisati na razini sustava i što znače rezultati tih istraživanja za oblikovanje, odnosno unapređenje kvalitete sustava obrazovanja nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Rad je dio i bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naziovom: Motivation and Interest in Higher Education - An Intercultural Approach.



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-2692634-2441 - Struktura cjeloživotnog obrazovanja nastavnika (Radeka, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Marko Palekčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palekčić, Marko
Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika // Odgojne znanosti, 10 (2008), 2; 157-177 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Palekčić, M. (2008) Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika. Odgojne znanosti, 10 (2), 157-177.
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2008}, pages = {157-177}, keywords = {u\v{c}inkovitost obrazovanja nastavnika, kriti\v{c}ki pregled, komparativna empirijska istra\v{z}ivanja, pobolj\v{s}anje kvalitete obrazovanja nastavnika, Bolonjski sustav studiranja}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1846-1204}, title = {Uspje\v{s}nost i/ili u\v{c}inkovitost obrazovanja nastavnika}, keyword = {u\v{c}inkovitost obrazovanja nastavnika, kriti\v{c}ki pregled, komparativna empirijska istra\v{z}ivanja, pobolj\v{s}anje kvalitete obrazovanja nastavnika, Bolonjski sustav studiranja} }
@article{article, author = {Palek\v{c}i\'{c}, Marko}, year = {2008}, pages = {157-177}, keywords = {effectiveness of teacher education, critical review, comparative empirical studies, improvement of the quality of teacher education, the Bologna system of study}, journal = {Odgojne znanosti}, volume = {10}, number = {2}, issn = {1846-1204}, title = {Pergormance and/or Effectiveness of Teacher Education}, keyword = {effectiveness of teacher education, critical review, comparative empirical studies, improvement of the quality of teacher education, the Bologna system of study} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font