Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 374094

Analiza dostupnosti pozivnog centra telekomunikacijskog operatora


Brodarić, Allen; Grgurević, Ivan; Proso, Ljiljana
Analiza dostupnosti pozivnog centra telekomunikacijskog operatora // Proceedings of Telecommunications Forum, Telfor 2008 / Paunović, George (ur.).
Beograd: Telecommunications Society - Beograd, Academic Mind - Beograd, 2008. str. 61-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 374094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza dostupnosti pozivnog centra telekomunikacijskog operatora
(Analysis of call centre telecommunications operator availability)

Autori
Brodarić, Allen ; Grgurević, Ivan ; Proso, Ljiljana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of Telecommunications Forum, Telfor 2008 / Paunović, George - Beograd : Telecommunications Society - Beograd, Academic Mind - Beograd, 2008, 61-65

Skup
XVI Telecommunications Forum Telfor 2008

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 25.11.2008. - 27.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dostupnost; posluživanje; pozivni centar; telekomunikacijski operator
(availability; servicing; call centre; telecommunication operator)

Sažetak
Call centre is central place for gathering and distribution of all vital information's, its unavoidable strategy part for advanced relationship with system users. It's exactly technological solution for effective communication with large number of users, used for servicing incoming entity's in Call centre system. Good example for availability analysis. In work aspects of Call centre telecommunications operator availability have been considered, accent was on descriptive and statistic scientific approach of monitoring Call centre through determinable period, therefore it could be managed in efficient and optimal way.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Allen Brodarić (autor)

Avatar Url Ivan Grgurević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brodarić, Allen; Grgurević, Ivan; Proso, Ljiljana
Analiza dostupnosti pozivnog centra telekomunikacijskog operatora // Proceedings of Telecommunications Forum, Telfor 2008 / Paunović, George (ur.).
Beograd: Telecommunications Society - Beograd, Academic Mind - Beograd, 2008. str. 61-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Brodarić, A., Grgurević, I. & Proso, L. (2008) Analiza dostupnosti pozivnog centra telekomunikacijskog operatora. U: Paunović, G. (ur.)Proceedings of Telecommunications Forum, Telfor 2008.
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Grgurevi\'{c}, Ivan and Proso, Ljiljana}, editor = {Paunovi\'{c}, G.}, year = {2008}, pages = {61-65}, keywords = {dostupnost, poslu\v{z}ivanje, pozivni centar, telekomunikacijski operator}, title = {Analiza dostupnosti pozivnog centra telekomunikacijskog operatora}, keyword = {dostupnost, poslu\v{z}ivanje, pozivni centar, telekomunikacijski operator}, publisher = {Telecommunications Society - Beograd, Academic Mind - Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Brodari\'{c}, Allen and Grgurevi\'{c}, Ivan and Proso, Ljiljana}, editor = {Paunovi\'{c}, G.}, year = {2008}, pages = {61-65}, keywords = {availability, servicing, call centre, telecommunication operator}, title = {Analysis of call centre telecommunications operator availability}, keyword = {availability, servicing, call centre, telecommunication operator}, publisher = {Telecommunications Society - Beograd, Academic Mind - Beograd}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font