Pregled bibliografske jedinice broj: 373460
Supervizija kao resurs kvlitetnije prakse psihosocijalnog rada
Supervizija kao resurs kvlitetnije prakse psihosocijalnog rada // Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja / Ajduković, M. (ur.).
Zagreb: Pravni fakultet zagreb, Studijski centar socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 2008. str. 8-8 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 373460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Supervizija kao resurs kvlitetnije prakse psihosocijalnog rada
(Supervision as a resource for higher quality in psychosocial work)
Autori
Urbanc, K.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja
/ Ajduković, M. - Zagreb : Pravni fakultet zagreb, Studijski centar socijalnog rada i Društvo za psihološku pomoć, 2008, 8-8
ISBN
978-953-97320-8-8
Skup
Kvaliteta supervizije i supervizija za kvalitetu psihosocijalnog rada i obrazovanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.10.2008. - 25.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
osobni odnos; suostvarivanje pomoći; supervizija
(personal relationship; co-creating of help; supervision)
Sažetak
Supervizija kao resurs kvalitetnije prakse psihosocijalnog rada Danas vjerujemo da se pomoć zajednički suostvarjuje putem uspostavljanja osobnog odnosa, u okviru kojeg stručnjak i korisnik pronalaze nova rješenja. To znači da stručnjaci, pored usvajanja različitih vrsta znanja imaju i obavezu specifičnog, osobnog načina učenja. U tom kontekstu, supervizija predstavlja « ; prostor za predah, vježbanje i proučavanje sebe» ; . To je prostor u kojem imamo priliku razvijati osobnu ideju kvalitete naše prakse i eksperimentirati s njenim sličnostima i razlikama u odnosu na profesionalne standarde psihosocijalne prakse. To je također prostor u kojem problematiziramo o sadržajima i procesima naših uloga te o tome kako to što činimo s korisnicima utječe na nas te što to čini nama kao osobama. Od stručnjaka u superviziji se očekuje da budu spremni na samotkrivanje, izlaganje različitim doživljajima te preuzimanje odgovornosti za sudjelovanje i učenje. Ovakva obilježja stručnjaka korisnici često prepoznaju i imenuju kao obilježja « ; dobre osobe» ; te su u odnosu s takvim stručnjakom i sami spremniji na samootkrivanje, preuzimanje odgovornosti i sustvaranje nove kvalitete u odnosu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA