Pregled bibliografske jedinice broj: 373017
Pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju
Pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju // Konferencijski zbornik. Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja / Cindrić, Mijo ; Vican, Dijana ; Siniscalco, Teresa (ur.).
Zagreb, 2007. str. 50-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 373017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju
(Pedagogic trichotomy of behaviour disorders)
Autori
Opić Siniša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Konferencijski zbornik. Prvi specijalizirani znanstveni skup: Pedagogija u kontekstu društva znanja
/ Cindrić, Mijo ; Vican, Dijana ; Siniscalco, Teresa - Zagreb, 2007, 50-55
ISBN
978-953-99326-8-6
Skup
1 st Special Focus Symposium on the Pedagogy in the Context of a Knowledge Society
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poremećaji u ponašanju; pedagoška trihotomija; fenomenologija; etiologija; prevencija
(pedagogic tryhotomy; phenomenology; aetiology; prevention)
Sažetak
Poremećaji u ponašanju su multidisciplinarno područje koje kao predmet znanstvenog i/ili stručnog izučavanja obuhvaća mnoge znanstvene discipline i područja. Bilo da se radi o predškolskoj i školskoj populaciji ili odraslima, cilj takvih istraživanja je pronalaženje određenih zakonitosti, metoda i postupaka koji doprinose boljem razumijevanju navedene pojave te u konačnici provedbi učinkovite prevencije. Aktivnije usmjeravanje pedagogije prema novim znanstvenim izazovima i potrebama izučavanja fenomena poremećaja u ponašanju unaprijedit će pedagošku teoriju i praksu te polučiti učinkovite mjere pedagoške prevencije. Iz kompleksnosti i potrebe da se sveobuhvatno istraže poremećaji u ponašanju koristim termin pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju kao terminus technicus za fenomenologiju, etiologiju i pedagošku prevenciju. Pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju treba objediniti zasebno područje unutar pedagogije koja kao temeljna znanost o odgoju i obrazovanju treba preuzeti dominantnu ulogu unutar izučavanja navedenog fenomena. Upravo crpeći spoznaje iz ostalih srodnih područja, ali na osnovama vlastite znanstvene i stručne prepoznatljivosti, sukus pedagoške misli i ideja treba biti usmjeren prema pružanju pomoći učenicima koji svojim ponašanjem odstupaju od društveno poželjnih normi, odnosno manifestiraju poremećaje u ponašanju. Cilj rada je ukazati na aktivniju potrebu pedagoške znanstvene opservacije i izučavanja trihotomije poremećaja u ponašanju: fenomeonologije, etiologije i provedbe učinkovite pedagoške prevencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija