Pregled bibliografske jedinice broj: 372822
Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju
Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju // Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture / Mirna Willer (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008. str. 193-198 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 372822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivna uloga studenata u virtualnom obrazovnom okruženju
(Active student role in virtual learning environment)
Autori
Banek Zorica, Mihaela ; Fresl, Iva ; Lukačić, Petar ; Tuškan, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Mogućnost suradnje u okruženju globalne informacijske infrastrukture
/ Mirna Willer - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2008, 193-198
ISBN
978-953-6001-56-9
Skup
11. seminar Arhivi, knjižnice, muzeji
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 21.11.2007. - 23.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hibridno učenje; učenje okrenuto studentu; Omega; Moodle
(blended learning; student-centered learning; Omega; Moodle)
Sažetak
Promjene uvjetovane napretkom informacijsko komunikacijske tehnologije utječu na sve aspekte ljudskog života. Obrazovne institucije redefiniraju i usklađuju programe i kurikulum s uvijetima koje zahtijeva moderno informacijsko društvo odnosno društvo znanja. Samo obrazovno okruženje transformira se od okruženja gdje je nastavnik u centru obrazovnog procesa, prema okruženju u kojemu je glavni fokus na studentu i njegovom usvajanju znanja kroz samostalan istraživački rad. Obrazovni sustav ima za cilj stvaranje aktivnih i samostalnih sudionika društva znanja, stručnjaka spremnih na konstantne promjene i cijeloživotno učenje. Elektroničko obrazovno okruženje jedna je od platformi za provođenje istraživačkog učenja i primjenu novih oblika nastave. Znanja i vještine potrebne za djelovanje u virtualnom ili mrežnom okruženju drugačija su od onih potrebnih za uspješno funkcioniranje u tradicionalnim učionicama. U ovom članku prikazat ćemo rezultate i iskustva studenata Odsjeka za informacijske znanosti, Filozofskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu u radu sa sustavom e-učenja Omega, te usvajanjem i primjenom znanja izradom nastavnih materijala tzv.lekcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301799-1755 - Organizacija, upravljanje i razmjena znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju (Lasić-Lazić, Jadranka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Mihaela Banek Zorica
(autor)