Pregled bibliografske jedinice broj: 372641
Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi(za nastavnike)
Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi(za nastavnike) // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 5 (2003), 2(6); 231-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 372641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Principi rada za uspješno ovladavanje agresivne situacije u školi(za nastavnike)
(Working Principles For Successfully Overcoming an Aggressive Situation in School (For Teachers))
Autori
Opić Siniša
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 5
(2003), 2(6);
231-238
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
agresivnost; prevencija; učitelji
(aggressive behavior; teachers; prevention;)
Sažetak
Nastavnici u osnovnim i srednjim školama su sve češće svjedoci agresivnog ponašanja sve većeg broja učenika. Odgovornost na nastavnicima je velika jer trebaju biti kompetentni da ovladaju agresivnom situacijom, spriječe i zaustave agresivan čin kako ne bi došlo do težih posljedica, te da preventivno djeluju. Djelovanje "odmah i sada" je neophodno jer su nastavnici često u samom centru agresivne situacije i trebaju biti kadri ovladati njome. Zapostavlja se uloga nastavnika u pravovremenoj prevenciji poremećaja u ponašanju (fizičke agresivnosti) za razliku od stručnih suradnika, iako upravo oni ponajbolje poznaju svoje učenike što je preduvjet za efikasnu prevenciju.Cilj rada je pomoći nastavnicima da zaustave agresivno ponašanje, te da preventivno djeluju kako bi supstituirali agresivno ponašanje u neagresivno, društveno poželjno ponašanje. Navedeni principi trebali bi im pomoći u radu s agresivnim učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija